Toon posts:

Beurs Eindhoven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand naar de beurs in Eindhoven geweest? Zijn er Durons te krijgen voor onder de 200 piek?
Ik zit me de laatste tijd af te vragen wat het nut nog is van die beursen. Via Internet heb je eigenlijk al een virtuele on-line beurs, waar je op je gemak prijzen kunt vergelijken...

• Bert
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 21:52

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

heheh... ga zo kijken of er nog niet-gelockte zijn ;)

vertel je straks wel meer

Verwijderd

Duron 600 voor 210,- bij Mycom . Goedkoper kan ik zo niet vinden op de prijslijsten hier .

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 september 2000 10:08 schreef PeeJee het volgende:
Duron 600 voor 210,- bij Mycom . Goedkoper kan ik zo niet vinden op de prijslijsten hier .[/quote]Maar het verhaal dat er Durons zijn zonder "overclock" pinnen (simpel gezegd), is dus stierenstront? :?

Maar 210,- hmmmmm in Pricewatch zijn ze voor die prijs ook te krijgen... Komen natuurlijk wel verzendkosten bij, maar op de beurs moet je ook entree betalen dus... Wat lig ik eigenlijk te zeiken over een paar tientjes... Waar het mij om gaat is dat ze nog steeds te unlocken zijn met een potlood of niet...

Zijn de moederbordjes goedkoop (ABIT KT7-Raid)?

• Bert
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 21:52

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

nou... da viel best wel tege...
goedkoopste duron was 199 piek...

en alles is voort gelockt... bestellen via internet is makkelijker... en (vaak) goedkoper...

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 september 2000 15:36 schreef Bert het volgende:
nou... da viel best wel tege...
goedkoopste duron was 199 piek...

en alles is voort gelockt... bestellen via internet is makkelijker... en (vaak) goedkoper...[/quote]Hee maar bedoel je dat de er pinnetjes ontbraken???

• Quentin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 september 2000 12:30 schreef Rebasser het volgende:
Zijn de moederbordjes goedkoop (ABIT KT7-Raid)?[/quote]Nee. Strontduur.
Wilde dus wel een raid kopen maar er waren er slechts 2 die hem aanboden: Computerland voor 495 en Graficall voor 479.

Kun je dus beter via internet kopen voor 452,-.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 september 2000 19:03 schreef Quentin het volgende:
Nee. Strontduur.
Wilde dus wel een raid kopen maar er waren er slechts 2 die hem aanboden: Computerland voor 495 en Graficall voor 479.

Kun je dus beter via internet kopen voor 452,-.[/quote]Het wordt dus bevestigt dat beursen niet veel zin meer hebben. Alleen als je wil zien wat je koopt... De HCC beurs in Utrecht is op zich wel ok, maar al die andere Benelux beursen zuigen maximaal.

Verwijderd

Over de hcc gesproken wanneer is deze weer ?
:7

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-09 10:49

Flexx

This side up

HCC is wel cool, kom je ook nog es een keer verder dan 10 meter van je PC vandaan :) en het is idd handig als je wil zien wat je koopt. ( www.HCC.nl ) 24, 25, 26 nov. intree 17,50,-
Pagina: 1