'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Thnx man!!! Dees kan dicht of weg or whatever. Ik snap alleen niet hoe ik ze nou zo 1.2.3 weggetoverd heb.
n00b-ing Dex
(must be love?
)
n00b-ing Dex
(must be love?
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
jah, die dingen ben ik ook wel vaker kwijt ondanks dat ik ze nooit uitzet ???
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Niet toevallig op X gedrukt?Op dinsdag 16 april 2002 11:25 schreef Dexter het volgende:
Thnx man!!! Dees kan dicht of weg or whatever. Ik snap alleen niet hoe ik ze nou zo 1.2.3 weggetoverd heb.
n00b-ing Dex
(must be love?)
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Het komt ook voor dat MAX na een vastloper zijn .ini-bestanden verneukt. Dat kan de oorzaak zijn.
Ik heb (een paar jaar gelenden alweer) meegemaakt dat MAX na opstarten wel in de startbalk stond, maar niet in beeld stond en ook niet in beeld kwam. Bleek in de .ini te staan dat de window-coördinaten van MAX op pixel 10000*24000 of zoiets stonden. En dat is dus buiten beeld.
Ik heb (een paar jaar gelenden alweer) meegemaakt dat MAX na opstarten wel in de startbalk stond, maar niet in beeld stond en ook niet in beeld kwam. Bleek in de .ini te staan dat de window-coördinaten van MAX op pixel 10000*24000 of zoiets stonden. En dat is dus buiten beeld.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Ik denk ook dat het de X is.. hehe ik had er ook toen ik het pas kon gekloot mee... druk maar is op de XOp dinsdag 16 april 2002 11:51 schreef Scipionyx het volgende:
[..]
Niet toevallig op X gedrukt?
github.com/Error323
Pagina: 1