Toon posts:

[kope?] Typhoon dolby surround?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Las ik net in de Lidl folder,
een Dolby surround-set 5.1, merk Typhoon voor 199 euro

set bestaat uit:
- 1 centerspeaker met ingebouwde digitale decoder
(dobly digital en dolby surround pro logic)
- 1 subwoofer (totaal RMS=20 Watt)
- 2 voor- en 2 achterspeakers (2x5 Watt)
- frequentiebereik : 50-20.000 Hz
- aansluiting: o.a line-in, coaxkabel en optical-in

Ik heb er verder geen ruk verstand van, maar heb laatst die DVD speler bij de blokker gekocht en wil er graag zo'n soor setje bij hebben, ik wilde eerst die Creative Labs Inspire 5.1 5700 kopen, maar die is wel heel wat duurder

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik kan zeggen niet doen..maar ik heb het idee dat jij niet zo heel veel waarde hecht aan topkwaliteit, maar 199 Euro is niet voor zo'n setje, geef er dan wel wat meer geld aan uit of doe het in etappes, eerst stereo (misschien 2.1) en dan later nog eens een setje achterspeakers. Dan heb je over het algemeen wel _iets_ meer kwaliteit.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Erg weinig vermogen en echt lage tonen produceert ie ook niet.... als je zo'n iemand bent die van die beuk bassen wil moet je dit iig niet kopen

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 07:08
Ik denk dat je er niet te veel van moet verwachten. Voor zo'n laag bedrag krijg je gewoon niet veel. Dingen in stappen kopen is idd en peter plan.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Op dinsdag 16 april 2002 16:32 schreef Asclepius het volgende:
Ik denk dat je er niet te veel van moet verwachten. Voor zo'n laag bedrag krijg je gewoon niet veel. Dingen in stappen kopen is idd en peter plan.
Peter pan ? :P

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 11:15 schreef web_crusader het volgende:
- frequentiebereik : 50-20.000 Hz
zozo dat is knap met 20 watt voor die sub :)

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 09:31
heb die set ook gekocht, benner zeer tevreden over hoor.. misschien wel niet een proffesionele set of een heel lage bass als m'n echte speakers(nuja, niet zo luid). Maar het geluid is wel goed hoor :) Vooral via de Optical Out van m'n Fortissimo II

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

Pagina: 1