Wil goedkoop socket A bord. Hoe te vinden?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:35

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Topicstarter
Ik heb net de pricewatch een beetje doorgespit, maar ik kan aan alle typenummers niet zien welke borden Socket A zijn en welke Slot A, Socket 478 e.d.
Ik ben dus op zoek naar een goedkoop en stabiel Socket A bordje voor een testsysteem. Mag sound en/of NIC onboard hebben maar is niet nodig.
De nadruk ligt op goedkoop, niet op specs... wie kan me wat aanraden?

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:27

JWO

Op dinsdag 16 april 2002 11:00 schreef gwystyl het volgende:
Ik heb net de pricewatch een beetje doorgespit, maar ik kan aan alle typenummers niet zien welke borden Socket A zijn en welke Slot A, Socket 478 e.d.
Ik ben dus op zoek naar een goedkoop en stabiel Socket A bordje voor een testsysteem. Mag sound en/of NIC onboard hebben maar is niet nodig.
De nadruk ligt op goedkoop, niet op specs... wie kan me wat aanraden?
dat bordje van ECS met Sis chip?

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

ECS K7S5A
Eagletec Ali A17

veel cheaper wordt het niet

Forza Mucca!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Ik kan je aanraden om wat reviews te lezen zodat je wat meer op de hoogte ben van type aanduidingen enzo.
Beetje rondkijken en zoeken kan geen kwaad dit is namelijk al uitvoerig besproken.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

Sound en NIC, goedkoop en stabiel (op laatste revisie bios) loopt bij mij het ECS K7S5A (Wel onder W2k). Sound is bij mij niet geactiveerd. Support voor AthlonXP. Evt kun je voor de K7S-6-A kiezen.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

K7S5A met een goedkope Duron en 128MB PC133MB geheugen. Verder een SiS 8MB AGP kaartje en je hebt een goedkoop testsysteem. :)

You can't have everything. Where would you put it?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
idd k7s5a of 6a, ik heb er nu ook ervaring mee en ze zijn dus gewoon goed en goedkoop.

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
Ik draai jetway. Deze heeft niet zo veel tweak functies, maar is wel stabiel. Onboard audio heeft wat problemen maar met de nieuwste drivers is dat op te lossen ;)

* LollieStick gaat een ABIT AT7 kopen :9~ :9~

Verwijderd

- ECS K7S5A; SDR/DDR
- ECS K7S6A; DDR
- PCCHIPS/EAGLETEC MB810LMR; SiS730S; onboard 3D video + AGP slot; SDR
- PCCHIPS/EAGLETEC M841LR; SiS740; snellere onboard 3D video; SDR/DDR; geen AGP-slot

prijzen: tussen de 75 en 100 euro.

De MB810LMR draait niet echt lekker met de nieuwe Durons (>=1GHz) en AthlonXPs (maar dat kan aan m'n revisie liggen), de andere drie borden slikken alle AMD-processors.

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:12

Shuriken

Life is all about priorities

Ik heb die K7S5A laatst voor 66 Euro gekocht.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Kijk anders even op de site's v.d. fabrikanten; zie je gelijk de precieze specs. Als je dan wat gevonden hebt kijk je hier bijvoorbeeld rond naar de ervaringen. Een beetje moeite mag je ook wel doen hoor.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.