Toon posts:

PHP op host die dit niet ondersteund

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik weet niet of deze vraag hier in thuis hoort, maar ik heb even een vraagje over php.
Als ik nu bij een host waarop je geen PHP kan gebruiken
een html pagina maak met het volgende javascript:
<script language="JavaScript" type="text/javascript" src="www.test.nl/test.php"></script>
en op domein test.nl werkt wel php werkt het dan op het andere domein ook, omdat hij het uitvoert op test.nl, of werkt het dan op het andere domein niet, omdat dit domein geen php ondersteund.
Hoop dat ik een beetje duidelijk ben.
Bedankt alvast.
gr.
rene

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:17
Nee, want die script zou er normaal op de server al worden uitgefilterd, en je kan niet naar andere hosts linken met php.

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nee het is niet duidelijk maar wel een bekende (n00b) vraag.

Als test.nl php snapt dan parsed ie de pagina die daar staat en returned ie het result (lees de laatste 4 woorden nog es aub), dit result is wat je gebruikt in je script-tag, als dit dus geen valid javascript is (want dat zeg je dat het moet zijn) krijg je javascript errors.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Lees je eerst es wat beter in in php...

Het is echt altijd server-sided, als de server het niet ondersteund zal ie het nooit uitvoeren. Jouw constructie levert de inhoud van een of ander php-script als javascript aan je browser. Maar heeft helemaal niets meer te maken met de server

Dit topic is gesloten.