[I-MODE]Wat zijn nou precies de kosten?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-07 14:08
Die I-MODE lijkt me wel iets maar wat zijn precies de kosten? :?
Ik heb gehoord dat je naast e I-MODE Abo nog een Bel abo moet nemen anders kan je niet bellen :(
En is I-MODe KPN only of komen er later meerdere aanbieders?
Ik woon vlakbij Groningen, hoe is het bereik daar?
Ook had ik gehoord dat je in Duitsland I-MODE kan bestellen en in Nederland kan gebruiken?
Zo ja scheelt dit in de kosten? :?
Alvast bedankt :D

P.S ja ik heb de search gebruikt!

Verwijderd

probeer eens www.imode.nl :Z

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 10:26 schreef Lighteye het volgende:
probeer eens www.imode.nl :Z
altijd makkelijk!

Maar goed, ja het is alleen te gebruiken bij KPN zij hebben een exclusiviteit hier in nl, niemand anders mag dit gaan gebruiken, er gaan geruchten dat vodofone bezig is met V-mode, hoe of wat weet ik niet.

Je kan je toestel kopen in duitsland en hier een los abo afsluiten... maar als je een abbo hier afsluit kost het nec toestel nog maar 249euro, dus dan is dat weer goedkoper, ..... realiseer je wel dat de autonomie van het toestel kort is , elke dag laden! :) ... daarom wacht ik even op de toshiba gsm, die er voor mij idee erg stijlvol uitziet!...

voor kosten

check www.kpn.com daar staat de abbo's beschreven, of op www.belcompany.nl daar vindt je ook veel info

Nick

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-07 14:08
Bedankt voor de informatie!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Exirion/pics/utfsey.gif

Als je een beetje verder kijkt dan je neus lang is denk ik dat je dit echt zelf we had kunnen vinden, er is genoeg over te vinden met bijvoorbeeld google of zelfs op onze eigen frontpage is er meerdere malen aandacht aan besteed.

Dit topic is gesloten.