Toon posts:

HP 970 cxi defect?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De printer geeft zelf aan dat de kleurpatroon defect is en het linker lichtje brand daardoor.

Dit is gebeurt nadat ik nieuwe drivers heb geinstaleerd en een defecte inktpatroon erin stopte om te zien wat er met die patroon mis was.

Ik heb al drie verscheidene orginele patronen gebruikt, maar de printer blijft aangeven dat ze defect zijn. Ze zijn echt niet alle drie defect dat kan gewoon niet.

Ik heb ook de printer opnieuw geinstalleerd door de computer zelf.

Weet iemand iets hierover.

• Jules|IA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 20:04

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Nee, ik weet hier niets over. Kijk anders even of de contacten van de printer (dus niet van de cartrdige) ok zijn. Dus de contacten die verbinding maken met de cartridge.
Mocht dat het ook niet zijn, dan kun je nog altijd HP bellen. Ik dacht dat ze best wel goede service hadden. Heb je nog garantie?

Verwijderd

Gewoon contact opnemen met HP. Weet uit ervaring dat ze erg graag willen helpen. Prima service hoor.

Verwijderd

Topicstarter
De printer is opngeveer anderhalf jaar oud, dus ik heb volgens mij geen garantie meer.

waar moet ik dan naar kijken bij de contacten of ze niet afgebroken zijn?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:34
http://home.hccnet.nl/j.groot/Hp900reset.doc

Kreeg ik vandaag van StART om de inktstatus van zo'n k*tding te resetten, misschien helpt het document jouw printer ook.

Edit: ff mn accountnaam toegevoegd in de URL :)

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat die hyperlink niet werkt.

Wijziging nu doet ie het wel gewoon.

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Op dinsdag 16 april 2002 14:35 schreef _JGC_ het volgende:
http://home.hccnet.nl/j.groot/Hp900reset.doc

Kreeg ik vandaag van StART om de inktstatus van zo'n k*tding te resetten, misschien helpt het document jouw printer ook.

Edit: ff mn accountnaam toegevoegd in de URL :)
Bestaat zoiets ook voor de hp690C? die van mij doet vaag maybe dat een resetje kan helpen >:)

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Ik heb dezelfde printer, en deze zeurt alleen maar over een papierstoring (zit zelfs geen papier meer in).

Hij print 1, en gata dna op storing staan.

Maar goed, ik heb contact gezocht met HP, en ze zeggen glas hard: "We doen niets voor u, uw garantie op het product is voorbij".

De garantie was 2 maanden voorbij, maar binnen de garantie had ik er ook al probelem mee.
Heb toen het advbies van HP opgevolgd, en dit heeft dus een tijdje gewerkt (paar keer uitgevoerd).

Kortom: ik vindt dat HP slechte service heeft voor klanten.
Printer koste toch bijna 9 meijer, en dan krijg je zo'n antwoord van ze.
Zelf's door verbinden naar de TD kost al 23 Euro |:(

And The Only One

Pagina: 1