Toon posts:

hoe herken ik een DURON van de nwe 'batch'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik zien aan een duron (700) of ik 'm nou wel of niet via de multitplier kan overklokken, oh ja en nog wat: heeft er iemand nog tips over waar ik op moet letten bij de aankoop van behuizing voor deze jongen (in combo met kt7, en geforce2) 300watt leek me zowieso wel verstandig!???

Verwijderd

van die batch weet ik niet maar zo'n PSU is altijd handig. Nou vreet een duron en een georce 2 niet echt veel stroom maar met oog op de toekomst is het wel handig dus

Verwijderd

Doe die 300 maar. Puur en alleen al voor systeem-stabiliteit. Meer is beter :)

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx das duidelijk maar hoe zit ut nou met die duron??????

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Als er aan buitenkant van het pin gedeelte (dus NIET aan de binnenkant :)) 4 pinnetjes missen dan kun je hem niet overklokken.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:05
Ik dacht dat er nog helemaal geen multiplier locked Durons bestonden? www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13134

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Topicstarter
ok thx , ik ben net naar de shop geweest en ja hoor pinnetjes pleitos!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 september 2000 13:01 schreef beatmaster het volgende:
ok thx , ik ben net naar de shop geweest en ja hoor pinnetjes pleitos![/quote]Welke shop... En weet je dat heeel zeker?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
' Heb er net 3 opgehaald (600)... bij
VenemaComputers

Ze kunnen ze nog gewoon leveren met de pinnen.. en hebben er nog geen gezien zonder.:):)

'k wil er zelf ook eerst een zien op een foto met iemands hand erbij ofzo ;) (voordat ik het geloof)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1