• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:04
Sinds kort heb ik een nokia 6210. In het begin deed deze het prima maar heeft nu toch wel hele vreemde kuren. Mijn bereik is op de meest rare momenten weg. Het kan dan 2 seconden maar ook 2 uur duren voordat het bereik weer terug is :S
Wanneer valt het bereik weg: als ik net gebeld heb, als ik in het telefoonboek/menu heb rond gekeken of gewoon als ik hem uit mijn broekzak haal...
Vorige week had ik een ander logo in de telefoon gezet (via infra rood van de schootpc) en deed hij het enkele dagen perfect! gisteren en vandaag is het weer een ramp en ben ik vele uren niet bereikbaar (en dat kan natuurlijk niet ;) )

Heeft iemand een idee hoe dit zou komen??? (en hoe het op te lossen is) Ik heb geen idee.

Oh ja, heb hem niet laten vallen etc dus dat is het niet.. het kwam in eens opzetten (invloeden van buitenaf :) )

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
ff naar de winkel en je verhaal vertellen? Misschien komt het vaker voor en weten zij wat eraan te doen is.

Ik heb geen verstand van mobiele telefoons maar kan het niet iets zijn met de accu?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:43
ik zou er eens in een nokia servicecenter nieuwe software in laten zetten

Tijd van werken, tijd van rusten

• RoelsRules
De accu heb ik ook al aan zitten denken, zeker aangezien hij na hij in een carrkit is geweest het minder doet (andere spanning?) maar een volle of lege accu maakt weer niet uit, evenmin of hij aan de oplader zit of niet...

Wat is de laatste versie van software van de 6210? ik heb er nu v 05.36 in zitten... En ik zat er idd ff aan te denken om richting zo'n service center te gaan alleen is dat wel weer richting Einhoven of zo...

Verwijderd

misschien zit het draadje aan de antenne gewoon beetje los :z

• dhonline
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:49
Ik heb dit ook gehad, opgelost door de schroefjes stevig aan te draaien onder de batterij.

• RoelsRules
Op dinsdag 16 april 2002 12:05 schreef Kertje het volgende:
misschien zit het draadje aan de antenne gewoon beetje los :z
Ook al aan gedacht, alleen zou het dan door schudden oid erger of juist beter moeten worden. dat is dus niet het geval
Op dinsdag 16 april 2002 12:07 schreef dhonline het volgende:
Ik heb dit ook gehad, opgelost door de schroefjes stevig aan te draaien onder de batterij.
Ik zie idd 3 ERG kleine schroefjes (De 4e zal wel onder het stickertje zitten) Ik zal vanavond s proberen of ik ze kan aandraaien.

Iemand nog een idee??

Pagina: 1