[Excel] opties aan dropdown menu toevoegen.

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Topicstarter
Ik zit al sinds vorige week donderdag met het probleem dat ik niet weet hoe ik opties aan een dropdownmenu moet toevoegen.
Ik kan maar één optie toevoegen en dan is het klaar, niet echt de bedoeling van een dropdownmenu dus. :)
uit de VB-code kan ik ook niets opmaken omdat er bijna niets in staat, en voorbeelden heb ik ook niet bij de hand anders wist ik het nu wel. :{

De search komt met twee topics waar ik niets aan heb en de helpfile van Excel bevat ook niet het antwoord dat ik zoek.
De reden dat ik dit niet in PW plaats is omdat dit alles niets met programmeren te maken heeft.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:53
Ik weet niet of het je probleem oplost maar ik codeer mijn dropdownboxjes niet in VB, ik zet gewoon de opties die ik wil hebben netjes onder elkaar in een sheet. Ga dan naar de cel waar de box moet komen ga dan naar data --> valideren --> lijst --> eerder genoemde cellen selecteren en klaar is /me

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

ja,
waarom zou je dat in VB doen ?

nikszolekkeralss.exe

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Topicstarter
Hmm, dat zijn mijn inziens goede tips. :)
Morgen even proberen.

Waarom ik het in VB doe?
Tja, ik ben Access gewend waar ik dat vrij vaak doe, ik zocht het probleem dan ook daar. :P
Maar het kan dus op een makkelijkere manier, gelukkig maar, want ik zit hier al een tijdje mee en andere collega's van mij konden mij er niet mee helpen, lekker hoopvol. :{
Collega's die er meer in thuis zijn dan ik zelf.

Krankzinnige muziek vind je hier.