Toon posts:

Welke cdr's voor in je autoradio?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zal ongetwijfeld ergens staan maar ik kan het ff niet vinden }:O:

Wie heeft er goede ervaringen met een bepaald type cdr's voor in je autoradio? Ik heb een Pioneer (welke weet ik ook niet hoor! ;? ) en silver cd's weigert-ie pertinent. Ik heb ooit Imation cdr's gebruikt (gold) en die gaan meestal goed, Arita's gingen soms goed en Maxell XL gold gingen altijd goed. Welke moet ik nu kopen (ik kan allen nergens meer krijgen)? Uiteraard liefst zo goedkoop mogelijk ;) maar kwaliteit gaat voor de prijs! Op spindel(tje) heeft de voorkeur (heb nog zat doosjes).

Verwijderd

Mijn jvc speler leest alle cd-r's, dus weet niet welke nou het beste zijn, zelf gebruik ik altijd philips en daar ben ik in elk geval wel tevreden over.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 10:00

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik heb een Pioneer DEH-P4300R en die slikt echt alles.
Gold, Blue, Silver, Black, RW's, etc. (maakt niet uit welk merk overigens)

Zelf audio cd-r's die al meer dan 5 jaar oud zijn doen het zonder problemen (tenzij er teveel krassen etc opzitten)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Verwijderd

Ligt er ook aan hoe snel je ze brand, ik brand op 8X en gebruik al heel lang de CDR's van de ALDI 20 cd's voor iets van 17 euro (zijn 24X goedgekeurd).
Heb zelf ook een Pioneer iets van een DEH 345 en heb met deze cd's geen enkele problemen.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Ik heb ook een pioneer. Een DEH 3100 geloof ik. Ik kan dus alle soorten cd's gebruiken. Geen enkel probleem.

Money for nothin' and your chicks for free

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2025
De Lifetec cd's van de Aldi.
Echt super in Pioneer radio's

Verwijderd

Verbatims had ik nooit problemen mee zels niet in de geodkoopste cd spelers

Verwijderd

het maakt volgens mijn iet uit wel merk cd`s je gebruikt in een cd speler, miscien helpt het als op een lagere speed brand 4 x of 8 of zo
Pagina: 1