Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheΓ―st
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
done
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
De 1e is IMO een 1, hij staat nu alleen helaas met de verkeerde tag.
De 2e is een flaimbait IMO. Hij maakt niegoesnik belachelijk, of doet daar iig een poging toe. Dit had ook een _STUK_ vriendelijker gemogen gemoet.
De 2e is een flaimbait IMO. Hij maakt niegoesnik belachelijk, of doet daar iig een poging toe. Dit had ook een _STUK_ vriendelijker gemogen gemoet.
De eerste is idd meer dan 0 waard, maar de tweede is wat mij betreft een dikke troll.
Zelfs al zou niegoesnik er naast zitten, dan nog vertolkt hij een mening die onderbouwd word. Megamuch daarintegen heeft niet alleen een uitgesproken mening m.n. over de reactie van niegoesnik, maar hij brengt het als een regelrechte troll
Door middel van een service pack, zal mira later dit jaar /me in windows XP geintregeerd moeten kunnen worden. Dit zegt dus niets over dat het alleen maar voor winxp is, alleen maar dat het later dit jaar al als extra functie in winxp kan komen
m.a.w. eerst in XP en mogelijk (!) later ook ergens anders.
Ook al zie ik dit niet onmiddelijk als koppelverkoop, het is wel duidelijk XP-only in het begin...
...maar je moet ergens beginnen natuurlijk, helees word niet vermeld wanneer andere OS'sen aan de beurt zijn, evenmin of die wel mee zullen kunnen.
Zelfs al zou niegoesnik er naast zitten, dan nog vertolkt hij een mening die onderbouwd word. Megamuch daarintegen heeft niet alleen een uitgesproken mening m.n. over de reactie van niegoesnik, maar hij brengt het als een regelrechte troll
Inhoudelijk:ach jezus heb je de anti microsoft crew weer. kan dat gezeik nou niet is afgelopen zijn.
---
Maar nee, de he(e)r(en) anti -ms vatten dit gelijk weer op als monopoly en koppelverkoop.. GADVER!
---
dit slaat werkelijk nergens op. en dan ook nog gemod als interessant.. het gaat weer lekker..
Door middel van een service pack, zal mira later dit jaar /me in windows XP geintregeerd moeten kunnen worden. Dit zegt dus niets over dat het alleen maar voor winxp is, alleen maar dat het later dit jaar al als extra functie in winxp kan komen
m.a.w. eerst in XP en mogelijk (!) later ook ergens anders.
Ook al zie ik dit niet onmiddelijk als koppelverkoop, het is wel duidelijk XP-only in het begin...
...maar je moet ergens beginnen natuurlijk, helees word niet vermeld wanneer andere OS'sen aan de beurt zijn, evenmin of die wel mee zullen kunnen.
FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
De eerste heeft idd een punt, alles over eventuele ondersteuning in andere pakketten is spequlatie.
De 2e zijn een aantal flaimbates (een trol kan ik er niet in vinden
)
Voor de 3e zou ik een -1 totaal overbodig willen hebben
De 2e zijn een aantal flaimbates (een trol kan ik er niet in vinden
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
doneOp dinsdag 16 april 2002 haalde spook hard uit:
[on topic dan nog ff]
...ach jezus heb je de anti microsoft crew weer. kan dat gezeik...
is imho beslist een troll waard.
[/otdnff]
FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
Ik vind dit toch meer een flaimebate als een trolOp dinsdag 16 april 2002 15:53 schreef botoo het volgende:
[..]
done
[on topic dan nog ff]
...ach jezus heb je de anti microsoft crew weer. kan dat gezeik...
is imho beslist een troll waard.
[/otdnff]
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Pagina: 1