Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
sniff, ik heb dankzij de vorige versie mn fan connectoren opgeblazen...
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
KEwl man.
Ik gebruik al een hele tijd speedfan 4.01 ik zla es 4.04 gaan proberen.
In ieder geval: bedankt
Ik gebruik al een hele tijd speedfan 4.01 ik zla es 4.04 gaan proberen.
In ieder geval: bedankt
Verwijderd
zeer handig proggie. Voor diegene waarbij dit prog niet werkt check deze;
http://uk.geocities.com/twistedfuryuk/fanspeed/
dat is fanspeed, een programma wat ongeveer hetzelfde kan als speedfan.
http://uk.geocities.com/twistedfuryuk/fanspeed/
dat is fanspeed, een programma wat ongeveer hetzelfde kan als speedfan.
Echt super goeie support bij speedfan, ik stuurde van ochtend een mail naar Alfredo Milani, de gast die speendfan heeft geprogrammeerd en ik vroeg of hij speedfan compatible kon maken met de ASUS P4S333, nou twee uur later kreeg ik eem mail terug van: "I've just added support for it" 
met de beta sb 4.05.5 als bijlage.
nu kan ik eindelijk es de tempratuur aflezen in Windows.
met de beta sb 4.05.5 als bijlage.
nu kan ik eindelijk es de tempratuur aflezen in Windows.
precies, hier hetzelfde verhaal voor mijn epox, helaas zit ik nu op mijn werkEcht super goeie support bij speedfan
Hij kan wel engels voor een italiaan eerlijk gezegd.
FMS stel jij ook de fanspeed in?
Zo ja wordt die keuze ook onthouden in 4.04?
Zodat je bij opnieuw opstarten de fanspeed staat op die keuze ipv 100%
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Weet je wat nou handig zou zijn? Indirect linken van temperatuur aan fan snelheid.
Zo heb ik een fan voor m'n harddisk aan de CPU fan connector op m'n mobo. Nou wil ik het instellen dat:
-als HD temperatuur [zo warm] wordt,
-dan gaat CPU fan op [zo'n snelheid] draaien.
Nu kan je alleen de CPU fan snelheid, aanpassen aan de CPU temperatuur. Niet aan de temperatuur van wat anders.
(voor het geval je nu denkt "huh?": de werkelijke fan voor m'n CPU zit direct op m'n voeding aangesloten, niet op de mobo...vandaar dat de CPU-fan connector op m'n mobo vrij was...)
Zo heb ik een fan voor m'n harddisk aan de CPU fan connector op m'n mobo. Nou wil ik het instellen dat:
-als HD temperatuur [zo warm] wordt,
-dan gaat CPU fan op [zo'n snelheid] draaien.
Nu kan je alleen de CPU fan snelheid, aanpassen aan de CPU temperatuur. Niet aan de temperatuur van wat anders.
(voor het geval je nu denkt "huh?": de werkelijke fan voor m'n CPU zit direct op m'n voeding aangesloten, niet op de mobo...vandaar dat de CPU-fan connector op m'n mobo vrij was...)
nee, fanspeed gebruik ik niet. alle fans op m'n systeen zitten aan de PSU.Op dinsdag 16 april 2002 14:35 schreef Spice het volgende:
[..]
precies, hier hetzelfde verhaal voor mijn epox, helaas zit ik nu op mijn werkVanavond ff checken.
Hij kan wel engels voor een italiaan eerlijk gezegd.
FMS stel jij ook de fanspeed in?
Zo ja wordt die keuze ook onthouden in 4.04?
Zodat je bij opnieuw opstarten de fanspeed staat op die keuze ipv 100%
speed24, mail Alfredo ff, misschien dat ie jou ook zo snel kan helpen.
Hij kan m'n droom de wereld uithelpenOp dinsdag 16 april 2002 14:53 schreef FMS het volgende:
[..]
nee, fanspeed gebruik ik niet. alle fans op m'n systeen zitten aan de PSU.
speed24, mail Alfredo ff, misschien dat ie jou ook zo snel kan helpen.
Hij mailde dus terug dat het een hardwarematig probleem is, de Abit fan's KUNNEN gewoon niet beinvloed worden
Hij is inderdaad wel snel met antwoorden
Pagina: 1