Toon posts:

Iets ligt plat/eruit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik erger me er zeer aan dat er vooral in it regelmatig topics staan in de trand van

-provider ligt eruit
-pagina doet het niet

Kunnen zulke dingen niet direckt gesloten worden want het enigste wat je erop kan zeggen is ja klopt of nee klopt niet. En als het klopt wat heeft het voor toegevoegde waarde. Misschien dat er net een medewerker van het bedrijf kijkt maar je had net zogoed even de helpdesk kunnen bellen.

Dus mijn vraag is: Wat is jullie mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Deze eerst dicht :P :+

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 00:31 schreef Aetje het volgende:
Deze eerst dicht :P :+
HK is 16 deuren verder :(

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op dinsdag 16 april 2002 00:32 schreef Dave Schalk het volgende:
HK is 3deuren verder :(
Eigenlijk 16 deuren :X

forum 15 en 31

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Och, ik doe er niet moeilijk over om even iemand uit de brand te helpen.
Eergisteren nog iemand met een dns-probleempje geholpen.

Het is maar net hoe verdraagzaam je zelf bent. Erger je er aan, sla dat topic dan over. Zo niet, dan help je diegene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 00:36 schreef LAN het volgende:

Het is maar net hoe verdraagzaam je zelf bent. Erger je er aan, sla dat topic dan over. Zo niet, dan help je diegene.
Ja oke als het echt niks het doet oke maar als bv 1 pagina het niet doet laten we nemen www.noemeenpagina.com en de rest doet het wel dan weet je toch hoe laat het is.

En als je internet provider het 2 minuten geleden nog wel doet en nu opeens niet en je hebt niks verandert weet je het ook wel neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op dinsdag 16 april 2002 00:36 schreef LAN het volgende:

Persoon A) ICQ ligt plat :?
Persoon B) Hier niet hoor
Persoon C) Hier ook niet :)
Persoon D) ICQ doet ut prima :7
Persoon E) Hier ook in orde :)
Persoon F) Ik ICQ nu gewoon >:) :P
Persoon G) Ik ook :P
Persoon H) ICQ doet ut altijd :7

Dat dan constant onmhoog komt is vrij onzinnig, zeker als er alleen maar van dit soort reacties in staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Op dinsdag 16 april 2002 00:39 schreef OProg het volgende:

[..]

Persoon A) ICQ ligt plat :?

Dat dan constant onmhoog komt is vrij onzinnig, zeker als er alleen maar van dit soort reacties in staan...
Aye, dat is inderdaad niet echt constructief.
Echter, probeer dit maar eens tegen te gaan. Met zoveel duizend gebruikers blijven dit soort reacties wel bestaan.

Dit soort punten blijft moeilijk. Je zult er een gulden middenweg in moeten vinden. Ga je er te erg op in, dan kun je 10 slotenmakers huren, en die 24/7 op GoT neerzetten. Of nog drastischer, GoT sluiten en alleen de search nog laten werken (ik bedoel, met zoveel miljoen posts is dit forum op zich al een knowledgebase), of eventueel gathering.tweakers.net doorlinken naar google.com

Dat willen we dus niet.

Aan de andere kant, je blijft met gebruikers zitten die het niet kunnen laten om dat soort threads/posts te plaatsen. Hoe kinderachtig ook, je houdt het niet tegen.

Persoonlijk denk ik dat de manier van modereren op dit moment een goeie middenweg is. Mag wel ietsje strenger hier en daar.

Concluderend: Het is een moeilijk punt, dat waarschijnlijk blijft bestaan (in wat voor vorm dan ook).
Als moderator strenger ingrijpen (als ze daar te tijd voor hebben), en als gebruiker (die zich aan zulk soort dingen stoort) niet reageren lijkt mij een aardige oplossing.

Een aardig lulverhaal, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
* kamerplant is er mee eens.
Ik dacht ook dat die topics vroeger ook wel gesloten werder, maar nu niet meer iig: [topic=467303]

Voor zulk soort dingen heb je trouwens ook ICQ/MSN oid. Of als die eruit liggen heb je nog een telefoon of buren. Om voor zoiets een topic te openen heeft IMO dus totaal geen zin, of er moet iets speciaals aan de hand zijn. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:37

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dergelijke topics geplaatst in LA gaan meestal ook redelijk snel dicht.
Idd voornamelijk om tegen te gaan dat iedereen gaat melden dat zijn/haar ICQ het toch echt wel doet en die van de hond van de overburen ook en ... :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou in het voorbeeld van databeest wer het dus gemeld in sm en wat werd er mee gedaan, Niks dus.

Ik dacht altijd dat het niveau van got zo hoog moest zijn. Maar om te vragen of www.pagina.com het doet of niet doet vind ik niet getuigen van hoogniveau.

Al helemaal niet als je de volgende reply's krijgt
Op dinsdag 16 april 2002 00:39 schreef OProg het volgende:

Maar dat kan ook aan mij liggen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 08:10 schreef DataBeest het volgende:
/me is er mee eens.
Ik dacht ook dat die topics vroeger ook wel gesloten werder, maar nu niet meer iig: [topic=467303]

Voor zulk soort dingen heb je trouwens ook ICQ/MSN oid. Of als die eruit liggen heb je nog een telefoon of buren. Om voor zoiets een topic te openen heeft IMO dus totaal geen zin, of er moet iets speciaals aan de hand zijn. :)
De reden waarom deze niet dicht zal zijn gegaan is dat de user aangaf dat het opgelost was nadat de moderator het zag staan. En in principe is een topic zonder slotje dat omlaagzakt beter dan een topic met slotje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 10:39 schreef ItSnows het volgende:

[..]

De reden waarom deze niet dicht zal zijn gegaan is dat de user aangaf dat het opgelost was nadat de moderator het zag staan. En in principe is een topic zonder slotje dat omlaagzakt beter dan een topic met slotje :Y)
Ben ik het niet mee eens IMHO.
Als je de topic open houd is dat een voorbeeld voor alle andere mensen die dan ook besluiten zodra er iets uit ligt zo'n topic te openen.

Als men ziet dat er een slotje opkomt denken ze misschien wel 2 keer na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 10:54 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens IMHO.
Als je de topic open houd is dat een voorbeeld voor alle andere mensen die dan ook besluiten zodra er iets uit ligt zo'n topic te openen.

Als men ziet dat er een slotje opkomt denken ze misschien wel 2 keer na.
Daar ben ik het helemaal mee met je eens. :)
Maar ook, omdat zo'n topic daarna nog eens op gereageerd kan worden zodat ie weer boven staat.
En ook, omdat hij dan in de topiclist staat, en die moet toch niet vol staan met topics die eigenlijk op slot horen. Dat maakt het erg onoverzichtelijk + dat het slordig staat.
Trouwens: Ik had die SM al gepost VOORDAT al die replys kwamen, hooguit een paar. Hij bleef dus open omdat de topicstarter al een antwoord had gekregen later. Dat betekend dus dat het erg lang duurde voordat de SM behandeld werd. En dat deed het ook, zo'n 2 uur. Dat is voor 's avonds een behoorlijke tijd vind ik.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

... ICQ doet 't hier gewoon hoor... :+

Forget your fears...
...and want to know more...

Pagina: 1