Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.
Je kunt hem wel in PSP openen, maar de layer effects gaan niet mee helaas. Ook kun je textlayers niet meer bewerken zoals ik PS.
Een regcode geven is een warez-donatie dus... helaas.
Kun je met de trial niet even snel wat doen? En hoe doe jij dan aan de sequences mee meen ik als je geen PS hebt?
Een regcode geven is een warez-donatie dus... helaas.
Kun je met de trial niet even snel wat doen? En hoe doe jij dan aan de sequences mee meen ik als je geen PS hebt?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Dit begint lichtelijk naar warez/cracks requests te lijken.
Dit is nog nèt op het randje balanceren.
Laat me het niet merken...
Dit is nog nèt op het randje balanceren.
Laat me het niet merken...
ik krijg in PSP een error, dat lukt echt niet.
ik *heb* een regcode, ik zie alleen nergens een mogelijkheid om de trial de registreren
met de trial kun je ALLES... behalve saven
En dit noem ik juist voor de sequences
volgens mij is het mn beurt bij de re-sequence maar ik had verwacht dat ik hem gewoon in PSP kon openen
ik *heb* een regcode, ik zie alleen nergens een mogelijkheid om de trial de registreren
met de trial kun je ALLES... behalve saven
En dit noem ik juist voor de sequences
volgens mij is het mn beurt bij de re-sequence maar ik had verwacht dat ik hem gewoon in PSP kon openen
He, dat is nou precies degene die ik gedownload hebOp dinsdag 16 april 2002 00:05 schreef willem169 het volgende:
• Trial versie Photoshop 6
Ik hoop dat het hiermee lukt.
En over die layers, het enige wat ik kan is save voor web dus ik denk dat ik elke layer apart ga saven als er geen andere oplossing is
dit wordt een lange.... lange.... lange... nacht
Eigenlijk is het enige wat je hoeft te doen, een recente legale versie van Adobe Photoshop kopen, dan moet het wel goedkomen
blaat, dat duurt me te lang, ik doe het wel ff zonder layers dan
Kun je daar Photoshop files mee openen en schrijven danOp dinsdag 16 april 2002 00:39 schreef LAN het volgende:
Download The Gimp voor windows. Werkt ook perfect met layers e.d.
Verwijderd
ja, volgens mij wel... en het is GRATIS!!Op dinsdag 16 april 2002 02:12 schreef Pelle het volgende:
[..]
Kun je daar Photoshop files mee openen en schrijven dan
Verwijderd
En is toch compleet anders dan Photoshop. Ik krijg kippevel van dat programma, misschien ben ik gewoon verwendOp dinsdag 16 april 2002 00:39 schreef LAN het volgende:
Download The Gimp voor windows. Werkt ook perfect met layers e.d.
Ja, ok; maar het zou wel een hele uitkomst zijn als hij daar even zn PSD mee kan openen en bewerken enzo.
Let er wel op; kan de Gimp ook layer effects aan? PSP kan namelijk doorgaans wel PSD's openen maar omdat hij de layer effects niet herkent schrapt hij die...
Let er wel op; kan de Gimp ook layer effects aan? PSP kan namelijk doorgaans wel PSD's openen maar omdat hij de layer effects niet herkent schrapt hij die...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Pagina: 1