Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Een TV-kaart is bedoeld om op je PC TV te kunnen ontvangen. Scart is een directe interface met bijvoorbeeld een videorecorder, daar passeer je dus het ontvanggedeelte van de TV mee.Op maandag 15 april 2002 23:41 schreef finelookingme het volgende:
zijn er tv kaarten met scart aansluiting
Mijn snes hangt ook zo
dus?Op maandag 15 april 2002 23:45 schreef aad123 het volgende:
[..]
Een TV-kaart is bedoeld om op je PC TV te kunnen ontvangen. Scart is een directe interface met bijvoorbeeld een videorecorder, daar passeer je dus het ontvanggedeelte van de TV mee.
Je kan je gamecube gewoon op je video-in van een TV kaart aansluiten (die de meeste TV kaarten wel hebben)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Alternatief is btw deze:

• Let op alleen voor mensen die gamecube hebben geimporteerd, werkt alleen met ntsc versie
Verwijderd
Verwijderd
gele kabel in de AV aansluiting, rode en witte, via een ander kabeltje in de line in.
Verwijderd
als je de mogelijkheid hebt om s-video te gebruiken zou ik dat doen; dat ziet er mooier uit.Op woensdag 17 april 2002 15:49 schreef Little_Gamer het volgende:
ik heb mijn xbox met een tvkaart aan me pc hangen, werkt perfect, alleen de kwaliteit is iets minder van de graphics.
gele kabel in de AV aansluiting, rode en witte, via een ander kabeltje in de line in.
minder? ligt dat aan je tv kaart? Hoe dit dat trouwens. Als ik dan op 1024 speel dan heb ik toch in feite ook die resolutie op mijn xbox? (mij denkt volgens mijh elemaal verkeerd )Op woensdag 17 april 2002 15:49 schreef Little_Gamer het volgende:
ik heb mijn xbox met een tvkaart aan me pc hangen, werkt perfect, alleen de kwaliteit is iets minder van de graphics.

Alleen een speciaal kabeltje nodig dus.Accompanying the great game demos was Nintendo's announcement that its Gamecube system can plug directly into VGA monitors and VGA-capable television sets via a VGA cable accessory. Nintendo claims that all Gamecube games will be compatible with this feature.
bron
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
SweetOp zaterdag 20 april 2002 16:53 schreef D³ het volgende:
Ik weet niet of je dit bedoelt, maar je kunt je GC direct op een monitor aansluiten:
[afbeelding]
[..]
Alleen een speciaal kabeltje nodig dus.
kan je daarmee ook hogere resoluties aan of zit dat gewoon niet in de games
Verwijderd
ik heb gehhord dat tv's maar een resolutie hebben van 640x480 pixels...
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
Een tv kaart is minder scherp als een tv (althans de mijne).Op zaterdag 20 april 2002 14:55 schreef webkabouter het volgende:
[..]
minder? ligt dat aan je tv kaart? Hoe dit dat trouwens. Als ik dan op 1024 speel dan heb ik toch in feite ook die resolutie op mijn xbox? (mij denkt volgens mijh elemaal verkeerd )
En het kan er ook aan liggen dat ik gewoon de Video In gebruik ipv Svideo in. Plus je resolutie moet in 800*600 want dat is ongeveer de TV resolutie (iig de gebruikte), je kunt niet in 1024*768 spelen.
spelen.