Toon posts:

Norrod Cases

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een case van Norrod, zie ook de case van Ionize om te zien welke ik bedoel. [topic=432717/1/100]

Ik ben benieuwd of er nog mee luitjes zijn die dezelfde kast hebben en wat ermee gedaan is.
Ik (helaas nog geen pix) heb hem blauw-metallic gespoten, temp meter ingebouwd, en blauwe CCFL geplaatst.
Er komt nog een raampie in, ben nog aan het denken over de vorm...
ik zie het wel...ben benieuwd :9

<edit> Lees voor: Case van Ionize: OUDE case van Ionize (op verzoek) :P </edit>

Verwijderd

ionize heeft tegenwoordig een nieuwe case!!!
check:[topic=464547]

Verwijderd

Topicstarter
En jij dacht dat ik dat niet gezien had :)

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 23:23 schreef sHaRkS het volgende:
En jij dacht dat ik dat niet gezien had :)
moet je wel een link make naar me nieuwe case, niet me ouwe

[stupid idiot mode]
kut.. het ging juist om me ouwe kast
[/stupid idiot mode]

:X :X :X

Verwijderd

Topicstarter
*ahum* no comment :P :P

Verwijderd

niet echt veel mense met deze case he

Verwijderd

Topicstarter
Tis al laat, maar ff w88 tot morgen.. :) Er zullen er vast wel meer zijn.
'k zit trouwens wel met dat mooie *ahum* rooster in me maag..je kunt er geen fatsoenlijk raam in maken man..En ik denk dat ik niet iets vierkants of langwerpigs wil maken, maar meer iets met ronde vormen ofzow..

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 23:38 schreef sHaRkS het volgende:
Tis al laat, maar ff w88 tot morgen.. :) Er zullen er vast wel meer zijn.
'k zit trouwens wel met dat mooie *ahum* rooster in me maag..je kunt er geen fatsoenlijk raam in maken man..En ik denk dat ik niet iets vierkants of langwerpigs wil maken, maar meer iets met ronde vormen ofzow..
was idd kut, ook daarom heb ik een bigtower gekocht, net als de voeding die maar 250W is en voor de CPU hangt

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:50
Ik heb dezelfde case gemod ja :)

Nog laaang nie af, maar 't beginnetje staat hiero:Y)

En nou nie allemaal gaan zeuren dat zilver geen mooie kleur is, ik vind nu eenmaal van wel ;) Over smaak valt niet te twisten :D

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Topicstarter
Tja, dat wordt probleem nummero 2, als ik namelijk mijn PIII met converter aan de praat wil krijgen, dan moet waarschijnlijk die PSU wijken in verband met de ruimte die de Converter nodig heeft....Misschien moet die PSU dan maar op de bodem ofzo... Of heb je nog een ander idee?

Verwijderd

Topicstarter
Frag: Dat klopt !!!!! Ik had jouw pc al eerder gezien vanavond...

Hey, en ieder zijn kleur he? Ik ben met de heap meegegaan met mijn blauw-metallic kleurtje... ;)

• FragFrog
Op maandag 15 april 2002 23:41 schreef ionize het volgende:

[..]

was idd kut, ook daarom heb ik een bigtower gekocht, net als de voeding die maar 250W is en voor de CPU hangt
Tja, ben ik ook van plan :) Op zich leuke kast, maar zo verdomt weinig ruimte :'(

En over de voeding hoef ik denk ik al helemaaaal nix te zeggen ;)

• FragFrog
Op maandag 15 april 2002 23:47 schreef sHaRkS het volgende:
Frag: Dat klopt !!!!! Ik had jouw pc al eerder gezien vanavond...

Hey, en ieder zijn kleur he? Ik ben met de heap meegegaan met mijn blauw-metallic kleurtje... ;)
Valt tegen hoor!

Choeie kameraad van mij heeft ook paar maanden geleden zn kast gekocht, kom ik op n goeie dag langs, heeft'ie m ook zilver gespoten! Zonder dat we't wisten staan er nu dus 2 zilveren beestjes in N'Dordrecht >:)

maar die van hem spiegelt niet, in tegenstelling tot die van mij :P

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 23:45 schreef sHaRkS het volgende:
Tja, dat wordt probleem nummero 2, als ik namelijk mijn PIII met converter aan de praat wil krijgen, dan moet waarschijnlijk die PSU wijken in verband met de ruimte die de Converter nodig heeft....Misschien moet die PSU dan maar op de bodem ofzo... Of heb je nog een ander idee?
mod je voeding aan de bovenkant op je case, alu housing eromheen en in dezelfde kleur als je case spuiten

Verwijderd

Topicstarter
Opzich heb ik nog geen last gehad van de voeding...
Terwijl ik er toch 2 harde schijven, 2 cd-rom spelers (1 brand en 1 gewoon) een extra fan, en een CCFL aan heb hangen..
Hij zit alleen op een plek waar die een beetje veel ruimte wegneemt.. Niet echt over nagedacht... |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 23:51 schreef ionize het volgende:
[..]
mod je voeding aan de bovenkant op je case, alu housing eromheen en in dezelfde kleur als je case spuiten
Hmm.... daar moet ik maar es een plannetje voor maken.. Dat moet toch wel te realiseren zijn dacht ik..

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 23:14 schreef sHaRkS het volgende:

<edit> Lees voor: Case van Ionize: OUDE case van Ionize (op verzoek) :P </edit>
THX :+

Verwijderd

lol ik heb dr ook nog 1 staan , ik heb er 3 fans in geknald, 2 zijkant en 1 bovenop , verder heb ik alle verf van de kast gehaald en bewerkt met een staalborstel... zag er errug gaaf uit de eerste 2 weken , daarna ging ie roesten :P maar hij heeft toch geen functie dus boeie.

[edit]

Had dat converter probleem ook , heb de voeding nu achter de kast hangen, 4 nieuwe gaatjes getapt en klaar.... eitje

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

mijn broer heeft er 1, maar die weigert te modden! :(

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 00:03 schreef gjrebels het volgende:
mijn broer heeft er 1, maar die weigert te modden! :(
tssk.. broertjes...

feli met je logo trouwens

Verwijderd