Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Hangt van de slagen zelf af.
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Verwijderd
Alles is mogelijk, alleen zou het denk ik handiger zijn om een conferter van 3/8 naar bijv 1/2 te kopen.
Ik heb ook de BI2 maar waarom zou je grotere aansluitingen willen, door een slang van 3/8 kan voldoende water stromen lijkt mij. De meeste waterblokken zijn ook 3/8.
Ik heb ook de BI2 maar waarom zou je grotere aansluitingen willen, door een slang van 3/8 kan voldoende water stromen lijkt mij. De meeste waterblokken zijn ook 3/8.
ik denk persoonlijk dat het weinig uit zal halen
binnenin zal de flow behoorlijk beperkt worden denk
binnenin zal de flow behoorlijk beperkt worden denk
Ik geloof dat je een black ice wel zo kan modden dat het in 2 pass ipv een 4 pass radiator wordt. Dan is de doorstroomweerstand dus gehalveerd en hebben 1/2" aansluiten wel zin.
Tja, ik denk dat ik ook 3/8" aansluitingen op mijn blokjes maak... maar dan zou ik ook mijn blokken parallel kunnen zetten, dan is 1/2" op de rad wel weer nuttig
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Pagina: 1