[WC] BlackIce 2 aansluitingen vergroten?

Pagina: 1
Acties:

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 14:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Ik heb een BlackIce 2 radiator, deze heeft 3/8" slangaansluitingen. Kan ik deze er af zagen, de gaten uitboren en er grotere op solderen of heeft dit geen nut?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Hangt van de slagen zelf af.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Verwijderd

Alles is mogelijk, alleen zou het denk ik handiger zijn om een conferter van 3/8 naar bijv 1/2 te kopen.

Ik heb ook de BI2 maar waarom zou je grotere aansluitingen willen, door een slang van 3/8 kan voldoende water stromen lijkt mij. De meeste waterblokken zijn ook 3/8.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Epsilon

ik denk persoonlijk dat het weinig uit zal halen
binnenin zal de flow behoorlijk beperkt worden denk

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:05
Ik geloof dat je een black ice wel zo kan modden dat het in 2 pass ipv een 4 pass radiator wordt. Dan is de doorstroomweerstand dus gehalveerd en hebben 1/2" aansluiten wel zin.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 14:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Tja, ik denk dat ik ook 3/8" aansluitingen op mijn blokjes maak... maar dan zou ik ook mijn blokken parallel kunnen zetten, dan is 1/2" op de rad wel weer nuttig :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Pagina: 1