CPU stuk

Pagina: 1
Acties:

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 19:21
Wat me nou is overkomen.
Ik dacht dus dat ik het Cpu kaartje van mijn broertje nodig had (vanwege voltage tweaking) . Probeer ik zijn cpu van zijn kaartje af te halen. Na wat geweld te hebben gebruikt kreeg ik 'm eraf. De cpu op mijn no-tweakable kaart geprikt start zijn pc niet meer op. Ok weer terug op het oude kaartje. Weer niks.

Nu is het geval dat door het 'geweld' de buiten kant van de CPU een beetje beschadigd is. Kan dit hierdoor komen. Verder heb ik de Cpu een beetje schuin in de socket gehad (ook weer van wege het geweld). Kan hij hierdoor ook stuk zijn. Het 2de betwijfel ik, maar kan door het beschadigen van de buitenkant de cpu helemaal dood gaan???

Gaarne advies.

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Wat voor cpu?

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 07:14

klaaz

it's me!

Denk dat welk antwoord dan ook weinig uitmaakt. Hij is schijnbaar terziele, anders had ie wel gewerkt niet waar?

Ennuh voor het uithalen van cpu's zonder zif socket heb je een speciale chip wipper nodig. Net als vroeger.

• maupie
  • Laatst online: 02-07 19:21
Yep klaas you're right.
Ik kan wel janken.

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

• Yigal76
  • Laatst online: 16-04 21:49
Nu ga jij zeker klappen krijgen van je broertje?

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Kijk eens of alle pootjes er nog onder zitten. Hij hoort trouwens ook altijd zonder enige problemen uit de socket te gaan, heb je de hendel wel omhooggehaald ??!!!
Pagina: 1