mkej...
donderdag 11e
ik kom van school, loop,doe mijn pc aan (et gebruikelijke
)na een kwartier ff bezig op op mijn pc, begint mijn primary HD ( ik heb nog 2 ander) ineens te flippen en te kraaken(ik heb wel eens bij het aan doen van pc (ram tellen) dat de HD een soort "krrrrrrrrr" geluid, HD niet gevonden en dat was na een reset verholpen)
"klik katoink.....klik katoink.....klik katoink (zeg zoals je et leets)" d8 van OMFG
**failed write to drive C: ** aarg 
ik had nog geen backup gemaakt van mijn hd (staan ca 40 films op en andere troep)
ikke pc uit, ff wachten en weer aan... doet i etzelfde
(10x gedaan ofzo)
pc weet uit paar uuren wachten en pc weer aan, alles normaal. YES
... windows laden "klik katoink" aarg
en pc doet nix maar, HDD-LED blijft branden en dat ging wel een tydje door telkens een stukje verder en inmiddels data kunnen backuppen (ongeveer 10x die fout gehad "failed to bla bla"). Op eens draait alles een trein en de HD doet geen gekke dingen meer (uur of 03:00 dat dat d8 ik)...
en dat nou steeds zo ( vandaag ook)
1,5 jaar oud ,3 jaar garantie
Q: ik wil em nog graag gebruiken tot na PZZ lan en hopen dat i dan niet dan dood gaat, of kan ik em beter nu op laten sturen... ik kan de ruimte wel gebruiken @ PZZ
vandaar (voor gewoon gebruik red ik het wel met die ander 2 HD's
donderdag 11e
ik kom van school, loop,doe mijn pc aan (et gebruikelijke
"klik katoink.....klik katoink.....klik katoink (zeg zoals je et leets)" d8 van OMFG
ik had nog geen backup gemaakt van mijn hd (staan ca 40 films op en andere troep)
ikke pc uit, ff wachten en weer aan... doet i etzelfde
pc weet uit paar uuren wachten en pc weer aan, alles normaal. YES
en dat nou steeds zo ( vandaag ook)
1,5 jaar oud ,3 jaar garantie
Q: ik wil em nog graag gebruiken tot na PZZ lan en hopen dat i dan niet dan dood gaat, of kan ik em beter nu op laten sturen... ik kan de ruimte wel gebruiken @ PZZ