Toon posts:

wie kent de athlon codering goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb mijn athlon(1ghz) op 1200 mhz gekregen maar durf eerst nie verder.Ik heb even een vraagje aan de kenners, op mijn ahtlon(de core uiteraard)staat het volgende allemaal wil ff weten hoe snel deze maximaal ken.Maar ik de kwaliteits codes niet.Of weten jullie een handige site.Op de search stonden alleen maar voorbeelden.

1e regel>A1000AMT3c
2e regel>ASHHA0138PJN
3e regel>Y692296 0043

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op maandag 15 april 2002 22:26 schreef Smooth_criminal het volgende:
heb mijn athlon(1ghz) op 1200 mhz gekregen maar durf eerst nie verder.Ik heb even een vraagje aan de kenners, op mijn ahtlon(de core uiteraard)staat het volgende allemaal wil ff weten hoe snel deze maximaal ken.Maar ik de kwaliteits codes niet.Of weten jullie een handige site.Op de search stonden alleen maar voorbeelden.

1e regel>A1000AMT3c
2e regel>ASHHA0138PJN
3e regel>Y692296 0043
Ik heb een AYHJA en er is ook AXIA, maar deze code is lager dan de axia. Maar waarom durf je dan niet verder :? als ie maar niet te heet word :Y)

Verwijderd

Topicstarter
omdat ie stressed al op 55 graden zit :) (op 1.2ghz)

Verwijderd

De athlon kan hogere temps wel aan dan 55 graden, op de site van amd staat zelfs dat ze gegarandeerd zijn tot iets van 95 graden meen ik me te herinneren.... :D
Dus verder klokken die hap ;)

Verwijderd

Topicstarter
het gaat mij meer om de coderingen.ik heb ze nog nooit allemaal op een rijtje gezien :?