Toon posts:

Logitech Polssteun.

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een domme vraag.
Weet iemand waar ik een Logitech polssteun kan kopen, voor een logitech acces deluxe keyboard?
Ik kan het zelf nergens vinden dus dacht ik laat ik eens een post plaatsen.
Ik hoop dat jullie mij begrijpen want zonder polssteun typt zo'n toetsenbord heel irritant.

XcEsS :P

Verwijderd

Bij de lokale PC-zaak???

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is het juist zij zeggen; wij kunnen ze alleen met toetsenbord leveren ze zijn niet los leverbaar, iemand nog iets een Site ofzo? :P

Verwijderd

pricewatch.tweakers.net

Verwijderd

Topicstarter
Nee Tweakers ook niet verder nog ja sorry dat ik zo doordring maar heb hem echgt nodig

• Tco
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:26

Tco

Bel / meel / schrijf / fax / sms :P naar logitech of de importeur van dat spul en zeg dat je er een nodig hebt.
Als je geluk hebt sturen ze je er 1 gratis toe of tegen een kleine vergoeding. En als dat niet lukt zit er nix anders op dan een nieuw toetsenbord te kopen.

Verwijderd

Gewoon bij Logitech dealers kijken??

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand dan een Site, die "klojos" waar ik mijn toetsenbord heb gekocht willen mij geen meer toesturen.
www.Informatique.nl

Heb van alles geprobeerd, maar nix hielp, Weet Iemand een Site :P ?

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij A.U.B helpen, wan zo typt zo'n toetsenbord nix! Waar kan ik zo'n Polssteun kopen?
Alstjeblieft HELP.

Met vriendelijke Groeten,

Wilfred Stel

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Waar heb je die oude dan gelaten?

Ik vind het overigens niet zo heel vreemd dat informatique je niet aan zo'n ding kan helpen hoor.

Heb je de importeur al gemaild?

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dan de inporteur, ik snap er nix van , Mijn Zusje heeft mijn oud toetsenbord, maar dat je die dngen nergens los kan kopen vind ik zo stom (VREEMD)

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op donderdag 18 april 2002 07:51 schreef [Sx]XcEsS het volgende:
Wat is dan de inporteur, ik snap er nix van , Mijn Zusje heeft mijn oud toetsenbord, maar dat je die dngen nergens los kan kopen vind ik zo stom (VREEMD)
Moet te vinden zijn op de site van Logitech. Heb nu helaas geen tijd om te zoeken voor je, moet naar school :)

Succes

Verwijderd

Ga anders eens naar:
http://www.logitech.globalsupport.com/
en vraag daar waar je zoon steun kunt krijgen. :)

Veel succes

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle informatie!
Ik ben naar een LOKALE pc zakk gegaan, en ik heb er eentje gekregen "netjes Hé"
nou dat is nog eens service.

XcEsS
Pagina: 1