Toon posts:

[auto] versterker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben op zoek naar een versterker voor in de auto,
moet niet echt super duur zijn maar toch redelijke kwaliteit

ik heb gezocht alleen daar stond een versterker van marquant alleen de berichten waren niet echt om te zeggen :9 die wil ik hebben

edit:

ik zoek er ook nog een goede subwoofer bij

TIPS :9~

• MidiMaze
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 15:17

MidiMaze

Doe iets goed, of doe het niet

ga ff bij de kijkshop langs, daar hebben ze meestal wel leuke dingetjes voor een lage prijs, of bij conrad, www.conrad.nl.
zelf heb ik ook een kijkshop versterker in de auto van mn ouders in gebouwd.... die waren er toch niet helemaal blij mee,,, zeker niet met de sub van 200 watt.... :) :) :)

blabla

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Magnat maakt leuke versterkers voor een redelijke prijs... Maar wat vindt jij een redelijke prijs?

Er zijn trouwens wel vrij veel leuke topics te vinden hierover hoor :). Je moet alleen wel ook op inhoud zoeken en wat creatief omgaan met zoektermen :)

[topic=415113/1/100]
[topic=451545/1/100]

en nog een heel ritsje

[search=auto versterker]
[search=auto versterker budget]

(maar dan alleen in AV :P).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Het ligt eraan wat voor jou betaalbaar is, ik vind caliber, jbl en magnat goed te betalen en goede kwaliteit. Kijk wel goed rond en laat je goed informeren want er is veel zooi te koop waar jelater spijt van krijgt ook al was de prijs gunstig.

• Pauwl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 08:58
Bij ron de vries hebben ze het voormalig top model van mtx (de blue thunder) in de uitverkoop. Ik heb er ook zo een gekocht (pro 2x75) voor 219 euro's (was 1800 gulden ooit). Ik ga alleen eerdaags toch maar wel kijken voor een sub + extra versterker (of ik verpats deze en koop een 4 kanaals). Maar misschien dat dit iets voor je is? :?
Ik durf alleen niet te zeggen of dit genoeg gaat zijn voor een erg sterke sub, hij levert iig 150w rms @ 4 ohm. Dus voor een niet al te sterke sub (200/400w?) moet dit voldoende zijn. Ohja de watten van MTX zijn altijd flinke wats, je zal zien dat je eigenlijk 2x zoveel krijgt als dat ze aangeven 8-)

Edit: iemand trouwens ervaring met de 10" jbl sub gt1041? Leuk me wel een fijne sub (250/1000w) voor $109

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik zou toch gewoon 200-250 uittrekken voor een 4 kanaals versterker met actieve filters high en low pass.

Een dergelijke versterker kost je nog net geen rib uit je lijf en is een prima startpunt voor je Car Hi-fi avontuur. Met 4 kanalen kan je alles via je versterker laten lopen, wat met een 2 kanaals al lastiger is, zeker i.c.m. een sub.

Wat is je exacte budget?
Pagina: 1