Hey mensen!
Dit is echt zo'n moment waar ik wat hulp echt heeeeeel goed kan gebruiken!
Lang verhaal: ik ging vandaag bij mijn vriendinnetje haar computer formatteren want dat was al 5 jaar niet meer gedaan. Alles leuk en aardig alleen de installatie van het isdn modem lukte niet
Windows herkende het hele ding niet.. Duzz, ik zou dat ff uit gaan zoeken en net toen ik naar huis wou bleek dat bij haar vader zijn computer (in hetzelfde huis) z'n internet ook niet werkte! F*ck! Vader natuurlijk gelijk mij verdenken van het kwade
Dus ik kijken en het was heel vaag want als ik de diagnostiche gegevens van het modem wou bekijken kreeg ik een meldeing dat de poort al open was.. Nou fijn, ik helemaal gestressed naar huis.. Nu belt ze net (met haar mobiel!) dat in het hele huis alle telefoons een ingesprektoon geven!! Ook als allebei de computers uit staan! Nog meer f*ck!!
Dus ik kan nu echt wel ff heel hard hulp gebruiken! Wat is er aan de hand??? Komt dat door mij?? Hoe is het op te lossen??
G*d zegene degene die mij de gouden tip geeft
Dit is echt zo'n moment waar ik wat hulp echt heeeeeel goed kan gebruiken!
Lang verhaal: ik ging vandaag bij mijn vriendinnetje haar computer formatteren want dat was al 5 jaar niet meer gedaan. Alles leuk en aardig alleen de installatie van het isdn modem lukte niet
Dus ik kan nu echt wel ff heel hard hulp gebruiken! Wat is er aan de hand??? Komt dat door mij?? Hoe is het op te lossen??
G*d zegene degene die mij de gouden tip geeft