Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Verwarmingsbuis...
Moet er natuurlijk geen verf op zitten...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Gewoon kabeltje van je kast naar de verwarming of zo trekken. Wel zorgen dat ie goed verbinding maakt (niet met de verf). dan komt da goe.
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Verwijderd
eff met de flex eroverheenOp maandag 15 april 2002 22:17 schreef Demoniac het volgende:
Verwarmingsbuis...
naja stukje eraf krabben of zoiets !
Verwijderd
Hey Shure-Fan,
Je bent hier niet echt nieuw, en de FAQ's heb je waarschijnlijk al eens doorgelezen. ik zou je nu graag willen wijzen op de search-functie. Daarmee kan je eerder topics opzoeken, en lezen. Er zijn al een aantal topics hierover geweest. Zoek maar eens op 'aarden' . Dat moet genoeg info geven
Je bent hier niet echt nieuw, en de FAQ's heb je waarschijnlijk al eens doorgelezen. ik zou je nu graag willen wijzen op de search-functie. Daarmee kan je eerder topics opzoeken, en lezen. Er zijn al een aantal topics hierover geweest. Zoek maar eens op 'aarden' . Dat moet genoeg info geven
je zou je kunnen kijken of in de stekkerdoos niet toevallig een losse draad zit.
ik had het eerst ook niet , tot ik het openmaakte en zag dat er nog een draad in zat.
ff een ander stopcontact gekocht en ik was klaar
kan ook
ik had het eerst ook niet , tot ik het openmaakte en zag dat er nog een draad in zat.
ff een ander stopcontact gekocht en ik was klaar
kan ook
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()