Ik was zojuist een spel aan het spelen toe mijn compu in eens in een soort van slaapstand ging. Het beeldscherm ging uit en de lampjes op mijn kast aan. Uitzetten met de aan/uit kop had geen zin, want al ik hem dan weer aanzet gaat hij gewoon weer in terug in de zelfde stand. Alleen als ik de stroom van de voeding afhaal doet hij het weer goed. Maar meestal niet voor lang.
Ik heb dit probleem al eerder gehad. Toen werd mij geadviseerd een andere voeding te kopen. Ik had een 300W voeding en ik heb een nieuwe 350W voeding gekocht. Nu deed hij het een tijdje goed. Maar net stopte hij er weer mee.
Heeft iemand dit al eerder meegemaakt? Of heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Ik hoop het wel.
Systeem:
AMD athlon 1000mhz
MSI GF2 mx 400
30Gb seagate
60Gb Maxtor
MSI k7t 2pro
a-open brander
cd-rom
Creative soundblaster platinum 5.1
Ik heb dit probleem al eerder gehad. Toen werd mij geadviseerd een andere voeding te kopen. Ik had een 300W voeding en ik heb een nieuwe 350W voeding gekocht. Nu deed hij het een tijdje goed. Maar net stopte hij er weer mee.
Heeft iemand dit al eerder meegemaakt? Of heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Ik hoop het wel.
Systeem:
AMD athlon 1000mhz
MSI GF2 mx 400
30Gb seagate
60Gb Maxtor
MSI k7t 2pro
a-open brander
cd-rom
Creative soundblaster platinum 5.1