Weet iemand waar ik een 2 pins plug (12V koeler, zwarte en rode draad) om kan zetten naar een normale 4 pins stekker? Ik ga liever niet solderen, thus ik moet weten waar je die kan kopen, als je ze al kan kopen.
Één woord: Kroonsteentje...
En waar kan ik die halen? Bij een gewone computershop?
Ik heb geen zin in hier alles af te fietsen, en dan tot de conclusie te komen dat ze nix hebben...
Ik heb geen zin in hier alles af te fietsen, en dan tot de conclusie te komen dat ze nix hebben...
edit:
was ff dom bezig, ik weet nu wat je bedoelt. die heb ik nog wel een paar liggen jah...
was ff dom bezig, ik weet nu wat je bedoelt. die heb ik nog wel een paar liggen jah...
Heel simpel te doen: paperclip in stukkies knippen en aan de draden solderen, kan je ze zo in die gaten van een 3.5" PSU stekker steken (je weet wel: zo'n kleintje die ook in je FDD gaat)
Hmm, staat er alleen wat stroom op die paperclip. En aangezien ik nogal vaak in me kast rommel terwijl hij aan staat, is dat niet zo'n geslaagd plan
Ruud, 12 volt, daar ga je nou echt niet dood aan he 
Ennuh, lig niet zo te kloten met die fan van mij
er bestaat ook nog zoiets als een soldeerbout
en nu geen excuusjes dat je daar niet mee kunt omgaan, is namelijk reuze S I M P E L
Ennuh, lig niet zo te kloten met die fan van mij
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Wel eens gehoord van het gedeelte wat je niet in dat gaatje duwt isoleren met tape?Op maandag 15 april 2002 22:22 schreef RuuddieBoy het volgende:
Hmm, staat er alleen wat stroom op die paperclip. En aangezien ik nogal vaak in me kast rommel terwijl hij aan staat, is dat niet zo'n geslaagd plan
ik vind et iig leuk werk ....Op maandag 15 april 2002 23:36 schreef daan123 het volgende:
idd, soldeerbout is geduldig...
hoe precieser hoe beter
Pagina: 1