Toon posts:

100% TGA stopt er mee,.. D.net geen lol meer aan.

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Eerst worden we zonder reden ge-kicked.

Dan na veel mailen en klagen komen we (zonder uitleg of reactie van D.net) terug in de stats, met een ander account nummer, en 2.500.000 gnodes MINDER dan we totaal hadden voordat we ge-kicked werden.

Daarbij hebben we niet eens het password van die nieuwe account om onze naam goed te zetten.

1 keer raden wat ik van D.net vind :P

In ieder geval, mijn CPU power gaat naar een club die het wel kan waarderen, in ieder geval geen D.net dus.

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05 20:41

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Op maandag 15 april 2002 22:09 schreef Sunney het volgende:

Dan na veel mailen en klagen komen we (zonder uitleg of reactie van D.net) terug in de stats, met een ander account nummer, en 2.500.000 gnodes MINDER dan we totaal hadden voordat we ge-kicked werden.

Daarbij hebben we niet eens het password van die nieuwe account om onze naam goed te zetten.

In ieder geval, mijn CPU power gaat naar een club die het wel kan waarderen, in ieder geval geen D.net dus.
* R4NCOR likes ECCp :+

Verwijderd

Mjah het is jammer dat jullie daar zo'n problemen hebben dat jullie stoppen, maar er zijn gelukkig nog heel wat projecten waar we steun kunnen gebruiken en die niet onder de hoede van D.net plaatsvinden. :)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Jammer, balen en zeer onprofessioneel van dnet. Los van het feit of het wel of niet terecht is (in hun ogen) hadden ze wel iets mogen laten horen.

Om het even vanuit DPC's point-of-view te bekijken. Jullie deden voornamelijk OGR (als ik me niet vergis) en met het park wat jullie hebben zijn er genoeg andere projecten waar jullie big players kunnen worden.

Dus welkom bij DPC }:O :* :D

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
De interactie tussen users en d.net mensen is nooit echt goed geweest maar dit slaat alles :o

Hopelijk stoppen jullie niet met distributed computing. Er zijn zat andere projecten waar d.net niks mee te maken heeft

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Zonde idd, maar dnet maakt niet echt bepaald vrienden..

Ik hoop ook dat DPC jullie niet verliest, maar dat jullie gewoon overstappen op 1 van de vele andere projecten, ZONDER dnet ;) En die zijn er zat en daar is nog hard hulp nodig!

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-05 15:29
als je nog geen enkele reactie van dnet hebt gehad, mag je er dan van uitgaan dat zij een bewuste actie hebben ondernomen bij zowel het verdwijnen en het terugkomen in de stats, of bestaat er ook nog de kans dat beide gevallen op een foutje bij het overplaatsen van de keymaster zijn terug te leiden?

We spend our years as a tale that is told

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:30

scorpionv

This space for rent

Wat een rotstreek zeg, zonder feedback of zonder mogelijkheid tot verdediging iemand kicken. Welcome to ECCp, Genome, Folding, D2OL, Think of Seti ;) Dnet vraagt er zo wel om natuurlijk.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 23:07
Zoals mijn voorgangers ook al zeiden is het sonde dat het zo moet lopen. Dit geeft een flinke deuk en de lol gaat er ook vanaf door zoiets. Hopelijk kunnen jullie nog de lol vinden in een van de andere DC-projecten waarin DPC participeert :)

* Witlof mailt ook wel eens naar D.net en ontvangt vrij weinig terug helaas

D.net maakt zich in iedergeval niet populair met dit verhaal naast de statsproblemen de laatste tijd

Verwijderd

Vrij stom inderdaad. Welkom bij de andere projecten :)

Verwijderd

Ja is knap lullig als ze zomaar met je account lopen te Prutsen :(

En idd beetje respect voor PC power de we opwekken voor huh projecten zou wel op zijn plaats zijn.

Ik ben ook heel makkelijk geworden hoor , heb er 7 draaien hiero en die staan zo op een project waar men wel kan waarderen wat je mee brengt.

/me doet ook eccp lijkt nog het meest op rc5/ogr.
eigenproxy etc Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jackal/smily-joint.gif

Verwijderd

Jammer TGA, Sunney.
Vooral jullie teamstats-voorspellings-site vondt ik zeer leuk/handig.

Weten jullie al wat jullie nu gaan doen of niet?

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Je hebt helemaal gelijk, ik zou hetzelfde gedaan hebben. Erg klote, maar iig veel succes bij een ander project!!

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 13:31
bij seti hebben we nog veel pc's nodig want we staan maar rond de 50 ste en datr willen we toch echt gaan verbeteren. Dat wordt ook feest tiijdens de originele megaflush. Daar gaan we toch zeker (hopelijk) 5 plaatsen mee stijgen

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Ik denk dat je een verkeerd smilie hebt gebruikt, die P moet denk ik een r zijn.

...

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 22:39 schreef Dutchman! het volgende:
als je nog geen enkele reactie van dnet hebt gehad, mag je er dan van uitgaan dat zij een bewuste actie hebben ondernomen bij zowel het verdwijnen en het terugkomen in de stats, of bestaat er ook nog de kans dat beide gevallen op een foutje bij het overplaatsen van de keymaster zijn terug te leiden?
Het zou kunnen dat er bij het overplaatsen van de keymaster iets :? niet helemaal goed is gegaan, maar dan is het wel erg vreemd dat ons team als enige dit probleem heeft.(kheb nog geen ander team met dit probleem gespot) Wat wij ons nu dus afvragen, als dit een bewuste actie is geweest hoe kan het dan dat wij zomaar ineens 2,5 miljoen gnodes "kwijt" zijn, en het is ook wel erg raar dat we opeens een ander account hebben waar we niets mee kunnen beginnen :( :'(

IIG zou een project waarbij je een proxy kunt gebruiken en waar je als team nog eens mag sparen en (jaja kben nog niet klaar :P )waar DPC laag staat zou wel leuk zijn.

p.s. o ja het mag GEEN!!!!!! D.net project zijn. want daar :r :r :r :r we op dit moment een beetje boel van.)
Zo dat lucht op zeg.

klik....

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Dnet runt alleen RC5 en OGR. De "baas" van Dnet runt ook THINK. Die zijn dus een beetje "familie" van elkaar.

Mijn advies, zoek een leuk, klein projectje uit. Kleinschaligheid betekend vaak minder gezeik, goede communicatie tussen users en de baas.

...

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 09:19 schreef Haranaka het volgende:

[..]

Ik denk dat je een verkeerd smilie hebt gebruikt, die P moet denk ik een r zijn.
Ik denk dattie heel goed weet wat voor smilie hij neergezet heeft :) (mja nu heb je weer een techpost :+ en ja ik heb wel gezien dat je er al ruim 1200 hebt :* )

Enniewee aan de topicstarter: eccp heeft goeie proxies en we hebben hard mensen nodig om bovenaan te blijven :7

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 10:22 schreef Spaceknarf het volgende:

[..]

Ik denk dattie heel goed weet wat voor smilie hij neergezet heeft :) (mja nu heb je weer een techpost :+ en ja ik heb wel gezien dat je er al ruim 1200 hebt :* )

Enniewee aan de topicstarter: eccp heeft goeie proxies en we hebben hard mensen nodig om bovenaan te blijven :7
Op alle niet d.net projecten kunnen we hun hulp goed gebruiken en ik denk dat ze al een beslissing hebben gemaakt anders hadden ze nog even gewacht met het stoppen van de d.net projecten.

Of zie ik dat verkeert????

Verwijderd

Fritzz dat zie jij (helaas :( ) verkeerd. We zijn nu nog aan het kijken wat we gaan doen.

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 11:03 schreef sossa het volgende:
Fritzz dat zie jij (helaas :( ) verkeerd. We zijn nu nog aan het kijken wat we gaan doen.
Ow sorry dan zag ik het verkeert.
Wat willen jullie,
handmatig flushen en fetchen of automatisch
cli of gui client
proxy ondersteuning
???
keuzes

;)

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 13:31
bij seti is er nooit gezeik (hoogstens watgetaunt van de knight) ook al zijn er 5,5 miljoen users. We knokken nu rond de 50e positie en we hebben dringend pc's nodig om s@n in te halen. En voor de stats verslaafden is er ook veel in de hitparades. de stats van sequence en kow zijn altijd heel erg vet.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• B-Force
  • Laatst online: 19:28
Hmmmz tsjaaa zulke behandelingen zijn (vooral) DPC'ers wel gewend van Dnet :( Omdat we teveel doen.

Daarom ben ik al een tijdje overgestapt op Genome@Home: leuk projectje waarmee je dagelijks in de top30 staat.
We kunnen nog wel wat hulp gebruiken, net als in DF, F@H en alle andere projecten waar we nog niet op een staan.

Dus ik zeg: sluit je aan bij een subteam in een "kleine" competitie en help de DPC naar #1!!! (mmaakt niet uit waar)

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Jammer dat het zo gelopen is maar "don't let them grind you down"!

Succes met de andere projecten.. :)

Zouden de gasten van dnet het misschien een beetje beu zijn? Destijds goed enthousiast begonnen natuurlijk en nu kunnen ze niet 123 meer terug? I wonder?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:50

Nou bij D2OL kunnen we wel wat cpu power gebruiken.
Je bent daar zeer welkom :P

Taal fouten inbegrepen ;)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:27
Op dinsdag 16 april 2002 14:10 schreef RobzQ het volgende:

Zouden de gasten van dnet het misschien een beetje beu zijn? Destijds goed enthousiast begonnen natuurlijk en nu kunnen ze niet 123 meer terug? I wonder?
Ik denk eerder dat die lui het nogal druk hebben met zowel het omzetten van hun servers, Think en andere problemen om alles draaiende te houden. Als je ziet met hoeveel man ze het daar draaiende houden vind ik de problemen op zich nog best wel mee vallen. Helaas duurt het alleen soms nogal lang voordat individuele problemen opgelost zijn. De client van hun blijft iig wel een van, zo niet de beste.

[removed]

Verwijderd

JA de koekoek, als ze het zoals jij zegt zo druk hebben dan hadden ze toch helemaal geen tijd gehad om deze vage/wazige/rare ect. actie uit te voeren.

p.s. niet persoonlijk bedoeld hoor redwing, maar we zijn nogal pissed, ben je sinds 1999 bezig voor ze en dan is dit de dank die je krijgt, ze reageren niet eens bah. :r :'(

• Cheese_man
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

zoals al eerder gezegd is....

SETI is een leuke club. Staan als DPC nog redelijk laag, er zijn leuke stats, proxy mag, geen gezeur, leuke project...etc.

Geen D.net! Project draait al heel erg lang en is de grootste! Ook behoorlijk betrouwbaar moet ik zeggen. Tot nu toe nooit probs mee gehad!

reserveringshouder Tesla Model 3

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:27
Op dinsdag 16 april 2002 16:31 schreef sossa het volgende:
JA de koekoek, als ze het zoals jij zegt zo druk hebben dan hadden ze toch helemaal geen tijd gehad om deze vage/wazige/rare ect. actie uit te voeren.
De master keyserver moesten ze wel overzetten aangezien degene die het tot nu toe voor hen verzorgde ophield met sponsoren. En of jullie daarbij nu per ongeluk zijn gekicked door een foutje bij dat overzetten, of express omdat ze b.v. een abuse mailtje over jullie hebben gehad weet ik natuurlijk niet.

Heb je al met Ivo rechtstreeks gemaild (ivo@distributed.net). Is een Nederlander, en heb ik persoonlijk goede ervaringen mee bij problemen.
p.s. niet persoonlijk bedoeld hoor redwing, maar we zijn nogal pissed, ben je sinds 1999 bezig voor ze en dan is dit de dank die je krijgt, ze reageren niet eens bah. :r :'(
Snap ik, en dat jullie pissed zijn kan ik me ook goed voorstellen :)
Ach, gewoon op een van de andere projecten overgaan waar DPC in bezig is. Zijn nog verschillende projecten waar hulp gewenst is. Gewoon ff kijken wat je eisen zijn en welke projecten daar aan voldoen, en dan een leuke uitkiezen :)

[removed]

Pagina: 1