ip faken / Anonymous proxy

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Bavje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09-2022
Sinds een week ben ik gebanned op icu II (cam proggie) omdat ik een crack gebruikte. Ja ik weet dat dat niet mag, maar goed, moet ook aan mijn portomonee denken.. Ik word pas weer toegelaten als ik iets van 40 dollar betaal. Als ik dat doe kan ik de medewerkers van ICU II mailen en halen ze mijn blockade weg.
Nu is het volgens mij mogelijk om je ip te faken, maar ik heb geen idee hoe dat precies werkt. Tijdens het zoeken kwam ik de term 'Anonymous proxy' tegen, maar ik snap dit niet helemaal. Kun je via een proxy (die je via je IE moet instellen (??) een andere ip adres faken? en wat heeft dit voor gevolgen voor je normale internetverkeer? Kan iemand me een beetje op weg helpen?
Mag ik dit soort onderwerpen posten op tweakers trouwens?

systeem: AMD Athlon XP 1700 (1,47ghz) Win XP of Win 2000 (ligt aan mijn mood) maxtor 7200 30gb en 40 gb, 8KTA3+pro moederbord, raid 0, DVD-dinges, hp 8210 writer, 640mb intern en nog heeeeeeeeeeeel veel wensen

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

http://privacy.pagina.nl/

Op die pagina is wel een boel nuttige info te vinden.

• Bavje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09-2022
hmm zit nu een logica te bedenken, maar weet niet of ie goed is. Als @home een proxy server heeft (ik neem aan dat ze er wel een zullen hebben) en deze instel dan internet ik via de proxyserver van @home. Als ze dat ip adres willen afsluiten dan sluiten ze iedereen van @home af dus dat doen ze neem ik aan niet. Klopt dit een beetje?

systeem: AMD Athlon XP 1700 (1,47ghz) Win XP of Win 2000 (ligt aan mijn mood) maxtor 7200 30gb en 40 gb, 8KTA3+pro moederbord, raid 0, DVD-dinges, hp 8210 writer, 640mb intern en nog heeeeeeeeeeeel veel wensen

Verwijderd

Leuk dat jij lekker illegaal wilt rotzooien, maar ga dan niet hier hulp verwachten, okay?

Dit topic is gesloten.