[Chieftec] Hoe 5,25" ?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 23:05
Hmm, heb al even naar wat reviews gekeken, maar heb niet echt een oplossing gevonden voor het probleem waar ik tegenopliep toen ik mijn huidige computer configuratie ging overbouwen naar een nieuwe Chieftec kast.

Het gaat om de 5,25" bays: M'n DVD speler & brander. Hoe de -piep- krijg je die in de bays vast gefrummeld? Er zitten een soort stripjes bij, die je in een ander stripje kan wurmen. Deze hebben op het eind een ijzeren clipje die ergens aanvast moet.

Sorry, heb geen foto's, maar misschien is er hier iemand die ook zo'n kast heeft (Chieftec Dragon DX-01BL-D) die weet hoe je het probleem kunt oplossen.

Afbeeldingslocatie: http://shop.informatique.nl/pictures/351029.gif

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 21:22 schreef willem169 het volgende:
Hmm, heb al even naar wat reviews gekeken, maar heb niet echt een oplossing gevonden voor het probleem waar ik tegenopliep toen ik mijn huidige computer configuratie ging overbouwen naar een nieuwe Chieftec kast.

Het gaat om de 5,25" bays: M'n DVD speler & brander. Hoe de -piep- krijg je die in de bays vast gefrummeld? Er zitten een soort stripjes bij, die je in een ander stripje kan wurmen. Deze hebben op het eind een ijzeren clipje die ergens aanvast moet.

Sorry, heb geen foto's, maar misschien is er hier iemand die ook zo'n kast heeft (Chieftec Dragon DX-01BL-D) die weet hoe je het probleem kunt oplossen.

[afbeelding]
probeer de search is, ik denk dat hier al topics overgeweest zijn
het is naar het schijnt iets zeer gemakkelijk..

Verwijderd

Ik heb die kast ook. Het is heel makkelijk. Je moet die stripjes gewoon op je dvd of brander schroeven.(Moet even kijken welk gaatje.) En dan gewoon erin schuiven totdat je klik hoort. Wel het metaal aan de binnenkant van de kast even weg halen.(Als je dat nog niet gedaan had.)

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
metalen klipje naar de voorkant en naar binnen laten wijzen :P

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 23:05
Inderdaad, bedankt mensen;

Als je doet [search=chieftec] dan krijg je ook zeker weten de oplossing, ik had het alleen nog niet geprobeerd |:(

Note:
Dit systeem hadden ze tijden eerder moeten uitvinden, echt waar een s-u-p-e-r systeem!

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:54
Op maandag 15 april 2002 22:11 schreef Hielkej het volgende:
metalen klipje naar de voorkant en naar binnen laten wijzen :P
naar buiten wijzen jah ;)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zo te horen is dat hetzelfde systeem als Compaq gebruikt tegenwoordig. Wel erg handig, vind ik.

They made me do it.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:05
Ok UTFS doen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.