Toon posts:

Ik word wederom ziek van...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mensen die op de frontpage gaan lopen bleren dat men de FAQ moet lezen en dat hun post het schoolvoorbeeld van een non-troll is en dat ze lief en aardig zijn en dat de lezer een domme eikel met hersens in z'n kon......

enfin, je snapt me wel...
edit:

er wordt hier maar raak gemodereerd, niet alleen bij mezelf, maar ook bij anderen zie ik de kwalificatie "overbodig" en "flamebait" echt volkomen ten onrechte staan
edit:
Overbodig?!@?#! MSN messenger passport by default sa.microsoft.com connecties etc etc etc dat is overbodig... :D
En zo stonden er nog een paar die gelukkig niet meer zichtbaar zijn omdat die omlaaggemodereerd zijn. Allemaal in dit nieuwsdraadje... Nogmaals mijn verzoek, waar ik al eens eerder om gevraagd heb, kan het alsjeblieft policy worden dat dit soort reacties meteen met -10000000 worden omlaaggemod ofzo? :?. Ik vind het echt stijlloos. :{...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Dit is natuurlijk een probleem waar je in principe weinig aan kunt doen,
als een goede post omwille van dit soort praat naar het diepe verdwijnt zou zonde zijn...

Echter ben ik wel van mening dat de mensen op de FP wel eens te snel schreeuwen dat hun posting beroerd is gemod, hier is al vaker over gesproken, maar concrete stappen zijn nog altijd uitgebleven ivm gebrek aan ondergrond...

Desondanks worden de meeste postings toch wel weer recht getrokken aan het einde van de dag...
Dus wat dat betreft moeten ze niet zeuren, maar ja...
het blijven mensen he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het komt echt door dat achterlijke modden van sommigen..

Bijvoorbeeld die laatste quote over MSN Messenger.
Die post is (imho) juist een +2 inzichtvol maakt, maar een of andere halve zool geeft hem overbodig.

Ik kan mij levendig voorstellen dat je dan de neiging heb je op de frontpage even flink te laten gaan in plaats van iedere keer weer hier naar toe te moeten, want daar word je op den duur ook schijt ziek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Op maandag 15 april 2002 23:33 schreef svdmeer het volgende:
Ik kan mij levendig voorstellen dat je dan de neiging heb je op de frontpage even flink te laten gaan in plaats van iedere keer weer hier naar toe te moeten, want daar word je op den duur ook schijt ziek van.
Hoezo?

Het is evenveel typwerk, maar je maakt veel meer kans op een goede score dan als je in de draad zelf begint te "zeuren". Ten eerste komen er na een tijdje steeds minder mensen waardoor het langer duurt voordat je geholpen wordt en ten tweede vind ik het zeer irritant als mensen ons als modders beginnen uit te schelden.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ik kom hier inmiddels zo om de 5 minuten, en ik ben er nog niet schijtziek van :P

Feit blijft dat je met commentaar op de moderatie het niveau van de FP omlaaghaalt, zeker omdat dit commentaar ook flamerig is. * netman kijkt even mistroostig naar het stickytopic bovenaan TMF.... PM waar blijf je!

Want als ik het met goed herinner kreeg die de mogelijkheid om reacties te editten, toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 16 april 2002 08:25 schreef Netman867 het volgende:
Want als ik het met goed herinner kreeg die de mogelijkheid om reacties te editten, toch? :?
De PM-Plus jah, if I recall correctely :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 23:33 schreef svdmeer het volgende:
Dan maak je er een principezaak van en gooi je zelfs als ze gelijk hebben hun post op -10000000.

I don't care how, maar de halve frontpage wordt ontsierd door dit soort oerlelijke 'gotverdamme stomme boeruh weetjuhwehlwattuntroll iz leez duh fak klojoh!' opmerkingen. In principe is elke opmerkingen in deze richting een directe flame naar de frontpage-modders. Wat mij betreft mogen ze dus ook als zulks worden gemod. -1000000 dus.

Mag ik alle modjes nederig verzoeken binnenkort met een policy te komen om dit soort frontpage-ontsierlijkingen zo mogelijk te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op dinsdag 16 april 2002 18:28 schreef beelzebubu het volgende:
...
Mag ik alle modjes nederig verzoeken binnenkort met een policy te komen om dit soort frontpage-ontsierlijkingen zo mogelijk te voorkomen?
Voorkomen kunnen de modjes het niet. Policy is wel om commentaar op de moderatie in een fp-reactie lager te waarderen dan dezelfde reactie zonder commentaar op de moderatie. Bovendien geldt daar nog als bandbreedte de toon die de muziek maakt. Ook wordt nog wel eens een poging gedaan om via het MA de persoon op de nutteloosheid van zijn/haar edit te wijzen. Maar zelf pas ik dit alleen toe als ik het idee heb dat de poster de modder becommentarieerd als gevolg van naïeviteit. (dwz onbekendheid met de bekende wegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 18:50 schreef KexDaFlex het volgende:
Ook wordt nog wel eens een poging gedaan om via het MA de persoon op de nutteloosheid van zijn/haar edit te wijzen.
Hmm, dat had ik nog niet eerder gelezen... Klinkt op zich als een zinnig initiatief. Needless to say, blij dat er in elk geval aandacht aan besteed is. Maar wat mij betreft mag er dus nog veel meer aandacht aan besteed worden :)
Pagina: 1