Toon posts:

ATX power connector & 12V power connector??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net mijn mobo binnen, maar nou zit ik met een klein probleem.

naast mijn ATX power connector zit nog een connector ( die in het boekje word genoemd als een +12V power connector ( een klein vier kante pins plug ).
er staan ook nog eens een groot aantal waarschuwingen bij, maar daar word ik niet egt wijzer uit :(.

zou iemand mij kunnen vertellen of het de bedoeling is dat alle twee de connectors worden gebruikt. ze moeten allebij uit de voeding komen, maar ik weet nou niet of ik ze dus beide moet gebruiken. zou iemand mij kunnen vertellen of hij of zij ook zo'n connector erbij heeft op zijn mobo en of ik ze dus allebij moet gebruiken.

ik heb een SOYO P4S dragon mobo 8-)

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

Goh, nou je het zegt....
ik heb ook zo'n aansluiting op mijn PSU.

Heb trouwens op I'net de handleiding van je MoBo opgezocht, stond idd geen goede uitleg.
Alleen een waarschuwing, maar waarvoor precies? :?

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Verwijderd

Ja, beide dienen aangesloten te worden om er voor te zorgen dat je systeem lekker stabiel draaid. De wat oudere PIV moederborden met Intel chipset hebben naast die 4-pins aansluiting zelfs nog een 5-pins aansluiting die ook aangesloten dient te worden.
Geen idee trouwens waarom er waarschuwingen bij zouden staan, misschien dat je de stekker in principe verkeerd zou kunnen plaatsen als je hem goed aan zou drukken.

P.S. Ik ben hoofd technische dienst

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Op dinsdag 16 april 2002 08:58 schreef PMS het volgende:
So? :?

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

Op dinsdag 16 april 2002 08:58 schreef PMS het volgende:
Ja, beide dienen aangesloten te worden om er voor te zorgen dat je systeem lekker stabiel draaid. De wat oudere PIV moederborden met Intel chipset hebben naast die 4-pins aansluiting zelfs nog een 5-pins aansluiting die ook aangesloten dient te worden.
Geen idee trouwens waarom er waarschuwingen bij zouden staan, misschien dat je de stekker in principe verkeerd zou kunnen plaatsen als je hem goed aan zou drukken.

He perfect!

Dat wist ik dus niet. Ik had er eigenlijk nooit op gelet of het wel op mijn MoBo aangesloten kon worden. *D

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Verwijderd

Topicstarter
bedankt mannen

kan ik weer verder
Pagina: 1