hoe kan ik mijn half life cdkey wijzigen ? want als ik online wil zegt die dat mijn key in use is
en k kan nergens vinden om een andere key in te voeren
Zou je voortaan even zelf de search willen gebruiken?
[search=halflife cd key] levert dit op: [topic=344276/1/250]
There is no magic.
Verwijderd
het is altijd een strijd tussen the will en ikOp maandag 15 april 2002 20:48 schreef The Will het volgende:
Zou je voortaan even zelf de search willen gebruiken?
Dannyke: Komt omdat de search redelijk klote is, vergeet vooral niet te zoeken op onderwerp en inhoud, ipv alleen op onderwerp, dat levert namelijk een stuk meer op.
Reverend:
Reverend:
There is no magic.
hm denk het:) seargh moet je ook alles leren 
maar k heb ff met regedit me registertje van XP doorgespit maar daar is geen Half life cdkeyje te vinden
alleen verwijzingen naar de map van het spel
maar k heb ff met regedit me registertje van XP doorgespit maar daar is geen Half life cdkeyje te vinden
alleen verwijzingen naar de map van het spel
Hmm, zoek op "valve" en dan kun je naar half-life en dan in een submap staat ergens ietrs van key ofzo.
Dannyke: Dit is de precieze locatie: HKEY_CURRENT_USER/SOFTWARE/VALVE/HALF-LIFE/SETTINGS/KEY
Edit: Even een domme fout veranderd, je kan niet eens meer normaal copy/pasten tegenwoordig
Edit: Even een domme fout veranderd, je kan niet eens meer normaal copy/pasten tegenwoordig
There is no magic.
Graag gedaan
En voortaan eerst even zelf een searchpoging wagen aub (dan hebben The Will en ReV3rEnD ook geen ruzie meer
).
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()