Het is me gelukt om mplayer werkende te krijgen incl. dvd support, maar ik mis een gui.
Nu is het niet zo dat ik het erg vind om alles in commandline in te voeren, maar het lijkt mij ook wel leuk om een gui te hebben.
Ik heb Mplayer dacht ik wel geconfigureerd met gui, maar ik kan niets terugvinden mbt gui, skins oid.
Ik heb geconfigureerd op de volgende manier.
./configure --enable-gui
Als ik dan kijk naar wat er allemaal verschijnt staat er aan het einde van het configuratie gedoe idd de lijn
GUI=yes
Ook heb ik een paar skinz gedownload vanaf de site.
Ik heb deze in .mplayer/Skin geplaats (moest zelf aanmaken)
Ik heb de regel gui=yes in mijn config file gezet en Skin=default geplaatst.
Als ik echter het commando "mplayer -gui" opgeeft blijf ik gewoon in textmode zitten en als ik commando "mplayer -skin skinnaam" invoer krijg ik dat het commando -skin niet door mplayer ondersteunt word
(staat toch echt in de manpage)
Wat doe ik nu fout
En hoe moet het wel
Nu is het niet zo dat ik het erg vind om alles in commandline in te voeren, maar het lijkt mij ook wel leuk om een gui te hebben.
Ik heb Mplayer dacht ik wel geconfigureerd met gui, maar ik kan niets terugvinden mbt gui, skins oid.
Ik heb geconfigureerd op de volgende manier.
./configure --enable-gui
Als ik dan kijk naar wat er allemaal verschijnt staat er aan het einde van het configuratie gedoe idd de lijn
GUI=yes
Ook heb ik een paar skinz gedownload vanaf de site.
Ik heb deze in .mplayer/Skin geplaats (moest zelf aanmaken)
Ik heb de regel gui=yes in mijn config file gezet en Skin=default geplaatst.
Als ik echter het commando "mplayer -gui" opgeeft blijf ik gewoon in textmode zitten en als ik commando "mplayer -skin skinnaam" invoer krijg ik dat het commando -skin niet door mplayer ondersteunt word
Wat doe ik nu fout
En hoe moet het wel