It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Alles op cd fikken, drive fitness test eroverheen van IBM en voila.
Het geluid kan na die test:
over zijn, dan gaat ie pas over een half jaar stuk
niet over zijn, rma aanvragen en gewoon opsturen
Het geluid kan na die test:
over zijn, dan gaat ie pas over een half jaar stuk
niet over zijn, rma aanvragen en gewoon opsturen
Ik heb exact dezelfde ervaring. Ik kreeg het advies het molex stekkertje er uit te trekken en er een andere in te zetten en dat heeft geholpen.
Ik hoop voor je dat ie niet stuk is en als ie dat toch is dat je een backup hebt ...
Ik hoop voor je dat ie niet stuk is en als ie dat toch is dat je een backup hebt ...
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Bingo, dit is niet goed. Wat je hoort is waarschijnlijk hetzelfde als de mijne deed: herrie maken omdat-ie een bad sector vindt waar-ie niks mee kan, of recalibreren van de lees-arm. En hoe dit komt, tja, je bent waarschijnlijk zo onschuldig als een pas geboren lammetje, want die dingen van IBM [overdrijf-modus] gaan vroeg of laat bijna allemaal brak [/overdrijf-modus]. Maar in elk geval is de RMA inderdaad bizar goed van wat ik heb gehoord, ik heb hem gewoon terug tgebracht naar Informatique (yeah!) en dat was geen probleem...Ik ben dus bang dat hij de geest gaat geven, en vraag me af hoe dit komt...
*knip*
Iemand die dit kan bevestigen en/of dezelfde ervaring?
De schijf komt boven mijn 80MM fans uit met z'n geluid dus dit kan haast niet goed zijn...
C++ is the only language where your friends are allowed to touch your privates