Op maandag 15 april 2002 20:30 schreef bragokillah het volgende:
Ik kreeg een mailtje van merely waar zij mij duidelijk maakte dat ik onder het niveau zat. Ik vindt dit een intimiderende boodschap.
Hm... dan zou je hem moeten quoten, maar als jij de mededeling dat je onder het niveau van GoT zit, als intimidatie ervaart, denk ik dat je toch een de boel moet laten doormeten. Ik hoop dat je denigrerend bedoelt, want intimiderend is in deze situatie nogal zorgelijk lijkt me....
Verder als je aankomt met opmerkingen als
wat een aanvallen om niks kom op zeg!!!!!!!!!!11
terwijl er niet 1 directe aanval in jouw richting is gekomen....
Ik begin het idee te krijgen dat je een beetje paranoïde bent (nofi).
Dit is eigenlijk mijn eerste dag en moet ook nog even inkomen of kijken jullie daar niet na.
(ik kijk er wel naar) Of je nieuw bent of niet, dat wil nog niet zeggen dat alles wordt geslikt. Ik begin nu een beetje andere personen te herhalen, maar je post zo'n enorme vracht dingen die lang niet allemaal mooie en uitgebreide inhoud hebben. (lees weinig)
Ik doe trouwens een MBO+niveu4 ICT opleiding en loop stage op een TD. Ik ben alleen maar bezig met comp en weet aardig wat.
Je bent best actief geweest met plaatsen van commentaar en delen van je kennis (wat redelijk veel nieuwkomers NIET doen trouwens, die pleuren hun vragen hier neer en na 50 posts hebben ze nog niet 1x in het topic van een ander gereageerd). Alleen je commentaar wat meer onderbouwen kan geen kwaad, maak het duidelijk genoeg voor andere mensen. Steek liever energie in wat minder uitgebreide posts dan in veel sumiere antwoorden.