Toon posts:

klacht (onder het niveau)

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg een mailtje van merely waar zij mij duidelijk maakte dat ik onder het niveau zat. Ik vindt dit een intimiderende boodschap. Dit is eigenlijk mijn eerste dag en moet ook nog even inkomen of kijken jullie daar niet na.

Ik doe trouwens een MBO+niveu4 ICT opleiding en loop stage op een TD. Ik ben alleen maar bezig met comp en weet aardig wat.

MVG,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:14
Dat ligt er aan. Als je de faq gelezen hebt, weet je wat wel en wat niet kan. Als je die niet gelezen hebt, moet je die gaan lezen. Elke nieuweling hoort dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op maandag 15 april 2002 20:30 schreef bragokillah het volgende:
Ik kreeg een mailtje van merely waar zij hij mij duidelijk maakte dat ik onder het niveau zat. [knip]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik kreeg een mailtje van merely waar zij hij mij duidelijk maakte dat ik onder het niveau zat.
:D :P
[edit] [quote]
Op maandag 15 april 2002 20:32 schreef Glimi het volgende:

[..]
[/quote]

tssk. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:12

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Om welke post gaat het dan. Zal vast wel in e-mail staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 20:33 schreef We Are Borg het volgende:
Als het om het algehele niveau gaat, zal er wel niet op één specifieke post af gegaan worden, maar op het merendeel van de gemaakte posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je het niet als een aanval moet zien maar meer als een aanwijzing. Hij zal het vast wel niet zonder reden gedaan hebben. Just take it for granted en kijk wat er in het mailtje staat en pas je er op aan. Hoeft het denk ik ook niet meer voor te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 20:33 schreef We Are Borg het volgende:
Hmmm? Posts bedoel je :+

brahokillah: alleen de topictitels uit die email zeggen me al genoeg. Je bent nu aan het zeuren (punt) Ik denk dat je beter ervoor kunt zorgen dat je de Faq op Got eens leest (al is het de algemene). Wij verwachten OOK van nieuwe mensen nivo, net-etiquette en expertise.

Heb ik het goed dat je een post heb gemaakt met de titel
h?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op maandag 15 april 2002 20:36 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Hmmm? Posts bedoel je :+

brahokillah: alleen de topictitels uit die email zeggen me al genoeg. Je bent nu aan het zeuren (punt)
Ben aan het zoeken geweest en deze meneer heeft er ook al een keertje wat van gezegd:
Op maandag 15 april 2002 17:42 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Nou ben ik normaal erg vriendelijk .. maar ben je wel een tweakert? Want dit advies is echt totaal zinloos. Want: het is fout, en als je een beetje nadenkt snap je zelf ook wel dat dat neit is wat de topicstarter bedoeld :{

Gelukkig wordt je er nu op gewezen door mensen met meer kennis, maar dit is erg lullig voor de topicstarter zo.
Die [..] is een antwoord van jou. Maar goed, wij kennen hier de e-mail niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Beste bragokillah,

We kunnen niet elke keer kijken of de bewuste bezoeker nieuw is of niet, want dat kost heel veel tijd en die hebben we niet altijd. Daarom kan het zijn dat je op je eerste dag een mailtje krijgt dat je iets fout/niet helemaal goed doet, op zich niet erg denk ik.

Je krijgt een e-mail met een sturende inhoud, je houd je bijvoorbeeld niet helemaal aan de regels of je komt nog niet helemaal lekker uit de verf qua niveau, dat kan gebeuren. Je krijgt dan dus een mailtje dat je iets beter op moet letten en misschien hier en daar nog even wat na kunt lezen voor de zekerheid (en zowiezo de kennis van de geldende regels).

[Edit] Euh ik lees net je notes en ik bedenk me dat het misschien handiger is als je je vervoegt op het computeridee forum ofzo :x

Niet lullig bedoeld, maar als je het volgende gaat vragen, dan pas je hier eenvoudigweg niet:
-This is my second day on this site so give me some time.
-wat is een beta????????????
-wat een aanvallen om niks kom op zeg!!!!!!!!!!11
-wat is got
-volgens mij denkt cow dat er niemand meer reageerd omdat we nou op 2 pagina,s zitten.
-Opnieuw instaleren
-De laatste is voldoende
-alstublieft
hmm jah sorry voor de harde taal dan maar.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het ging hier om reply's zonder onderbouwing en over vragen zoals "wat is een beta?" en "wat is GoT". Het mailtje is als bijsturing bedoeld, en verder niks. Ik geef ook duidelijk aan dat je je antwoorden moet onderbouwen. Reply's die enkel en alleen bestaan uit "geheugen vervangen" (ook nog in een draadje van 1,5 jaar oud, die je daarvoor omhoogschopt) of "alstublieft" vind ik niet echt onderbouwd of onnodig.

En ik heb in dit geval wel gekeken of je nieuw was of niet. Je bent nieuw, post 25 postjes per dag waarvan ik niet onder de indruk ben. Dus schrijf ik jou een mailtje als een soort bijsturing.
Gebruikersnaam: Merely
Voornaam: Han
Geslacht: Man
Lezen? :X

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Gewoon je best blijven doen en vooral de FAQ's lezen! :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Je hebt al 49 posts sinds je registratie. Nu is daar op zich niks mis mee, maar in het merendeel heb je maar weinig toe te voegen.

Probeer het wat rustiger aan te doen en wat langer na te denken per post. Open hoogstens 1 topic per dagdeel of dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 20:37 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Die [..] is een antwoord van jou. Maar goed, wij kennen hier de e-mail niet... :)
Ik quote geen emails maar Floris heeft meer te zeggen dan ik :X Ik vond Floris zijn eerste post errug mild maar dat is weer veranderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op maandag 15 april 2002 20:46 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Ik quote geen emails maar Floris heeft meer te zeggen dan ik :X Ik vond Floris zijn eerste post errug mild maar dat is weer veranderd ;)
Ik bedoelde ook niet dat je de e-mail zou moeten quoten ofzo. Is een persoonlijk mailtje en mail hoef je dus niet te quoten.
Behalve als het van die onzin is van jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de topics die je opent zijn idd onder niveu:

vb: waar kan ik warcraft III final halen ( |:( , als de final op internet staat of uit is zal je het heus wel merken)

en je wil je dl snelheid testen..

vb: niet nodig lijkt me

nogal logisch dat je zo'n mail krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Laatst online: 22:11
52 posts op 1 dag? Ik kan me inbeelden dat die niet altijd een gefundeerde mening/doordachte vraag zijn.

Heb eens een topic doorlezen waarin je gepost hebt... 't is hier een forum hoor, en geen chatbox.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-10 15:36
sorry maar krijgen mensen tegenwoordig 'bijstuur' mailjtes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Nu online
Op dinsdag 16 april 2002 09:21 schreef xxxMaverick het volgende:
In neem aan alleen bij hoge uitzondering... 'k Vind het wel goed eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al heeeeel lang hoor ;) En omdat jij er blijkbaar nog nooit 1 gehad heb ben je of goed bezig of nooit opgevallen >:) Welke van de 2 zullen we zometeen eens ff uitzoeken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het nodig is gebeurt dat ja!
Niks mis mee. Liever een bijsturend mailtje dan keihard van het forum afgeschopt worden :{

bragokillah, allemaal heel leuk en aardig dat je hier een topic opent hoor, maar volgens mij stond er toch echt hetvolgende onderaan het mailtje:
Als je vragen of opmerkingen hebt kan je terecht bij merely@tweakers.net, of je kan mij via ICQ bereiken.
UIN: 124948520
Daarnaast passen bovenstaande opmerkingen/vragen inderdaad gewoon niet bij het niveau dat wij hier verwachten. Het zegt niks over jouw computerkennis, maar het zijn wel vragen die je makkelijk zelf zou moeten kunnen achterhalen als je de kennis hebt die je pretendeert te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm ja bij vrij hoge uitzondering. Het is niet dat we er 100 per dag versturen hoor (ik heb eerder het idee 1 per 2 weken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik kreeg een mailtje van merely waar zij mij duidelijk maakte dat ik onder het niveau zat. Ik vindt dit een intimiderende boodschap.
Hm... dan zou je hem moeten quoten, maar als jij de mededeling dat je onder het niveau van GoT zit, als intimidatie ervaart, denk ik dat je toch een de boel moet laten doormeten. Ik hoop dat je denigrerend bedoelt, want intimiderend is in deze situatie nogal zorgelijk lijkt me....

Verder als je aankomt met opmerkingen als
wat een aanvallen om niks kom op zeg!!!!!!!!!!11
terwijl er niet 1 directe aanval in jouw richting is gekomen....
Ik begin het idee te krijgen dat je een beetje paranoïde bent (nofi).
Dit is eigenlijk mijn eerste dag en moet ook nog even inkomen of kijken jullie daar niet na.
(ik kijk er wel naar) Of je nieuw bent of niet, dat wil nog niet zeggen dat alles wordt geslikt. Ik begin nu een beetje andere personen te herhalen, maar je post zo'n enorme vracht dingen die lang niet allemaal mooie en uitgebreide inhoud hebben. (lees weinig)
Ik doe trouwens een MBO+niveu4 ICT opleiding en loop stage op een TD. Ik ben alleen maar bezig met comp en weet aardig wat.
Je bent best actief geweest met plaatsen van commentaar en delen van je kennis (wat redelijk veel nieuwkomers NIET doen trouwens, die pleuren hun vragen hier neer en na 50 posts hebben ze nog niet 1x in het topic van een ander gereageerd). Alleen je commentaar wat meer onderbouwen kan geen kwaad, maak het duidelijk genoeg voor andere mensen. Steek liever energie in wat minder uitgebreide posts dan in veel sumiere antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien de topicstarter nog steeds post op GoT lijkt me dat dit eerder een ik-post-voor-ik-tot-10-tel'reaktie was.

En dan kan deze dicht lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik denk inderdaad dat iedereen z'n zegje wel gezegd heeft, geen noodzaak om echt verder te gaan.

En wat er mis is met een mailtje om iemand attent te maken op eea, is me een raadsel...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.