Toon posts:

leuk idee maar...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van zin de besturing van mijn fans en mijn lcd schermpje in een apart doosje in te bouwen dat ik op mijn bureau kan zetten.

MAAR

hoe verbind ik dan dat doosje met mijn pc?

zijn hier stekkers voor op de markt die ik als in en output kan plaatsen en hoeveel heb ik er dan nodig.

Mijn lcd is nog niet binnen maar het is een 4x20 met een DB25-male

kan ik hiervoor dat ook mijn voeding van de pc gebruiken en hoe werkt dat dan?

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
je kan een flastcable gebruiken, en zo je LCD boven op je kast zetten.

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Als je geld overhebt, kan je het altijd doen met een IR poort. (receiver in kastje, transmitter in computer)... Heb je ook geen last van kabels..

Maar dan ben je ook gelijk d man :)

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

Ik ga zoiets ook maken... k'heb zoon standard doosje van de electroboer.... daaro heb ik al een stopcontact en een schakelaar in gebouwd.. hiero zet ik me stereo beeldscherm etc uit(hoef ik maar op 1 knoppie te drukken >:) ) hier wil ik in de toekomst me reset en power knop en de ledjes bij in bouwen en eventueel een lcd.... ik ga dit doen met een printer kabel 24 aders.. dus kank ff voruit... en dan prik ik em gwoon in een female conector die ik achter in me case bouw.. daarop sluit ik dan bijv een led van binnenuit op aan....

edit:
spelfoutjes >:)

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 20:17 schreef frosboy het volgende:
hoe verbind ik dan dat doosje met mijn pc?

zijn hier stekkers voor op de markt die ik als in en output kan plaatsen en hoeveel heb ik er dan nodig.

Mijn lcd is nog niet binnen maar het is een 4x20 met een DB25-male

kan ik hiervoor dat ook mijn voeding van de pc gebruiken en hoe werkt dat dan?
Ik denk dat je het beste even bij de plaatselijke electronica-boer kan kijken wat je mooi vindt, smaakt verschilt natuurlijk per persoon. Zij hebben diverse stekkkers en veel-aderige kabels (bv scart oid). Oftewel kom uit je luie stoel en ga een frisse neus halen buiten ;)