Toon posts:

Girotel en NetCard II

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er ervaring met Girotel en de NetCard II onder Win XP. Mijn probleem is dat ik gebruik wil maken van de ISDN inbelpunten, dit gaat niet omdat het V120 protocol niet geinstaleerd is. Inbellen gaat wel, maar daan gewoon via de analoge inbelpunten met het geinstaleerde Eicon ISDN Analog FaxModem. Nieuwe WinXP drivers voor de NetCard II heb ik niet kunnen vinden, ook niet bij Eicon :(

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Ik kreeg altijd te horen dat je niet eens kan Girotellen via ISDN en alleen maar analoog?? Vreemd dat er nu opeens ISDN inbelpunten zouden zijn..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

volgens mij kan je tegenwoordig ook via ISDN Girotellen....... alleen dan moet je dacht ik wel zo'n nieuw pakketje halen

Verwijderd

Topicstarter
Het is inderdaad mogelijk om via ISDN te girotellen via ISDN inbelpunten, je moet dan wel in het bezit zijn van Girotel 2.1. Deze versie zet twee telefoonnumers in girotel die alleen met ISDN te gebruiken zijn. Je moet echter kunnen werken met het V120 protocol en ik krijg dat niet te pakken cq geinstaleerd omdat ik alleen de oude drivers heb van de NedCard(Win 95/98) deze werken niet omdat ik WinXP gebruik. ;)

Verwijderd

Waarom neem je dan niet Girotel via internet, ben je meteen van het probleem af. Enige nadeel is dan, dat je langer online moet zijn. Maar dan kun je in ieder geval Girotellen.

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:38
Na informeren bij de KPN is bekend geworden dat de nieuwe drivers voor XP (met V120) in de zomer beschikbaar komen.
Pagina: 1