Toon posts:

tekort aan powercable

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb hier een pc liggen met 1 hd, een dvd en een brander erin. er moet een hd bij, en een onstream. die heb ik beide al liggen. alles is ide...

mn tekort aan flatcable kan ik oplossen met een pci-kaart (welke raden jullie aan?), maar hoe los ik mn tekort aan poweraansluitingen op?

groot probleem ben ik bang, niet? splitsen kan niet zomaar toch? er zit trouwens een Safeway in van 300W... voeding kopen met meer poweraansluitingen?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
powersplittertje halen van 2,50 euro.

Verwijderd

Je kan voor het voedingsprobleem makkelijk splittertjes gebruiken.

Ik heb zelf kort geleden een Promise ide controller ingebouwd (ata-100)en ben er uiterst tevreden mee. Zowel het installeren als het gebruik gaat vlekkeloos.

Verwijderd

Topicstarter
gvd. zitten er net drie mensen me te vertellen dat niet kan |:(

even checken voor de zekerheid, op de übern00b-way: die pci-kaart voor een extra flatcable aansluiting is wel nodig toch?

Verwijderd

Als die Onstream ook ide is wel ja.

Je hebt op die PCI kaart net als moederbord weer 2 porten met in totaal 4 kanalen. Dus voorlopig ruimte voldoende.

Verwijderd

Topicstarter
nou, dat is snel opgelost dan. morgen eens even naar de computerboer om de hoek :)

Verwijderd

Dat kaartje ATA 100 koste my 50 euro. Je hebt ze ook ATA 133 maar die zijn een stuk duurder en zal voor jou niet van toepassing zijn.

• Loran
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
standaard heb je meestal inderdaad maar 4 aansluitingen

primary master 1
prim slave 2

secundary master 3
sec slave 4

dus je hebt er idd een pci kaartje voor nodig

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

Pagina: 1