Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
Cxprocess(or) is volgens mij de naam van de processor en niet voor het proces voor de bewerking van die pics. maar kan aan mij liggen. en nee heb dat programma erook niet op staan. de fotos die je ermee maakt zijn perfect zie page 33 van het foto topiconderaan (pics met minolta s404) en die zijn beter dan een gemiddeld andere cam. Ik heb photoshop 6 erop staan. en als ik een foto echt wil bewerken dan doe ik het daar wel mee, zitten ook meer functies op dan op da image stomme programma van minolta. cheap ass shit
Ik kan geen kleurverschil zien tussen originelen die zijn geopend in Photoshop of de Minolta image viewer. Ik open alles dus gewoon direct in Photoshop.
Verwijderd
Ik las in reviews dat het echt esentieel was blabladiebla...nou ik zie dus echt geen verschil he, gebruik het dus ook niet (niet geinstalleerd staan ook) Heb BTW een S304...
Ik gebruik dus wél Minolta's divu. Kleuren worden er wel beter/sprankelender van, maar dat ligt er volgens mij ook aan onder welke omstandigheden je de foto hebt genomen.
Kheb een s404.
Kheb een s404.
Ik heb um ook op mijn pc, maar ik gebruik hem niet. Ik gebruik altijd ACDsee, wel zo makkelijk 
Heb de S304
Heb de S304
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Pagina: 1