in mijn huidige kast passen onderin in de 3.5 bays geen HD's meer omdat de RAM chips in de weg zitten. Ik geloof dat nieuwere kasten wat groter zijn, zodat het wat beter past. Heeft iemand wat tips voor merken waar ie makkelijk inpast? Ik weet dat abbadon zijn ram chips net niet de HD's raken, maar ik ben zijn merk kast vergeten.
Zie de signature bij zijn profielOp maandag 15 april 2002 18:54 schreef gladiool het volgende:
Ik weet dat abbadon zijn ram chips net niet de HD's raken, maar ik ben zijn merk kast vergeten.
Anyway, mijn AOpen HQ08 wordt ook meegeleverd met een bay voor 4 harddisks, die je dan boven-achter kunt plaatsen. Niet echt ideaal voor een vlotte airflow als je fans boven-achter wilt plaatsen, maar het houdt de harddisks in ieder geval wel koel. Misschien ook iets voor je?
lian-li pc61 is speciaal langer gemaakt voor dual-cpu-mobo's (waar is mijn van daele?)
Staat idd in m'n profiel
, maar hier nog wat meer info (heb ik 'm ook vandaan bij de weg).
En zo ziet 't er, voor zover duidelijk althans, uit in de praktijk; 5~6mm ruimte tussen de hoge registered DIMM's en de disk (die je wel bekend moet voorkomen
). De disk kan nog enkele centimeters naar voren in de kast zodat je DIMM's helemaal vrij zijn, alleen past de 80mm fan er dan niet meer voor (ik houd m'n beide disken graag koel).

Kast bevalt me uitstekend, hij heel erg solide en je kunt er behoorlijk wat fans (5*80mm) in kwijt. Alleen geen removable systemboard tray.
En zo ziet 't er, voor zover duidelijk althans, uit in de praktijk; 5~6mm ruimte tussen de hoge registered DIMM's en de disk (die je wel bekend moet voorkomen

Kast bevalt me uitstekend, hij heel erg solide en je kunt er behoorlijk wat fans (5*80mm) in kwijt. Alleen geen removable systemboard tray.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
amen! sweet atlas 10k luvin'!
Ik denk dat mijn bigtower ook beswel kort is eigenlijk voor een bigtower, maar bedankt voor de tips, ik zat ook al aan een chieftec of een aopen te denken, en een lian li natuurlijk, maar die is zo $$.
-
bedankt cappie, ik moet weer eens linkje in me sig zetten naar me hompage, maar de server hier was brakjes.
bot
en me nieuwe
bot nieuw
Ik denk dat mijn bigtower ook beswel kort is eigenlijk voor een bigtower, maar bedankt voor de tips, ik zat ook al aan een chieftec of een aopen te denken, en een lian li natuurlijk, maar die is zo $$.
-
bedankt cappie, ik moet weer eens linkje in me sig zetten naar me hompage, maar de server hier was brakjes.
bot
en me nieuwe
bot nieuw
Ik heb m'n mp in een A-open zitten, heb m'n harde schijven vertikaal in de onderste hd-rack gehangen, plaats boven de voeding had ik nodig voor m'n 2e voeding.
NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)
Hier is me Thunder K7 in een antec 1030SX weg geschoven, ruimte is ruim toereikend (zit wel vol, maar het past
)
Ook een aanrader vanuit mijn opinie, gemakkelijk in het gebruik, goed afgewerkt, erg demontabel...
Ook een aanrader vanuit mijn opinie, gemakkelijk in het gebruik, goed afgewerkt, erg demontabel...
Bij mij exact dezelfde situatie als bij Abbadon, zelfde mobo, zelfde dimms, zelfde kast, alleen een slag groter...
echt enkele mm's ruimte ja..
echt enkele mm's ruimte ja..
Pagina: 1