suround sound speaker(set) (niet voor PC)

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Topicstarter
Oke, mijn vader wil een hometheater thuis in huis halen :P Als DVD speler hebben we een Pioneer DVP4400, en als versterker wilt mijn vader perse een Sony DP585 (5x100Watt), een andere versterker is geen optie, omdat mijn vader perse die Sony wil. (overhalen lukt niet, al diverse malen geprobeerd :P)

Het budget is niet oneindig, en we hebben al zitten luisteren naar HomeCinema Sets. Ik zelf vond het geluid (puur voor films, dus audiofiel zijn we ook weer niet :)) vond ik zelf toch indrukwekkend. Dit was van een JVC set voor E849,- Nu mijn vraag : Waar kan ik surround sound speaker(set) die ongeveer op hetzelfde niveau ligt als die van zo Cinemaset (prijs +/- 800,- / 900,-) ???

Tot nu toe heb ik sets gevonden zoals die van JBL (weet bij god niet welke type) maar die kosten al gauw E400,- en die is toch weer te duur (I guess)

M.A.W. Ik zoek een speakerset net als bij een hele set, maar dan dat je alleen de speakers koopt. Maar ik weet bij god niet waar ik ze kan vinden... :? :7 :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is heel simpel: Bij de audiowinkel... BCC en consorten zullen wel de sony sets enzo hebben.

Voor 400 euro kom je trouwens niet echt ver, dat is echt extreem weinig....

Als je ook niet zegt waar je woont, heeft het al helemaal weinig zin. Je moet gewoon in de gouden gids kijken en dan daar kijken of vragen of een stad ernaast proberen

Bellen kan ook.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.