Ik ben van zin om mijn IDE en voedingskabels te rounden maar waar vind ik hier nu ergens een (liefst nederlandstalige) handleiding om dit te doen. Ik meen te weten dat er ergens eentje bestaat maar ik kan hem niet vinden.
Verwijderd
klik die link voor de gein en je weet het...Op maandag 15 april 2002 18:39 schreef Ckirschlos het volgende:
IDE-kabels r o u n d e n?
wat meer info please.....
Steek een mes tussen de draadjes (om de 2/4) en scheur ze verder uit. Dan bijelkaar binden. Voor het geval dat je de koperdraadjes ziet: je kabels zijn dood.
Het is ook zo moeilijk voor hem (lees: Ckirschlos) om te begrijpen wat de betekenis is van een tekst die een lijntje eronder heeft.Op maandag 15 april 2002 18:39 schreef MREn het volgende:
[..]
klik die link voor de gein en je weet het...
* Robino zijn muispijltje buigt af bij links
Duidelijk gezegdSteek een mes tussen de draadjes (om de 2/4) en scheur ze verder uit. Dan bijelkaar binden. Voor het geval dat je de koperdraadjes ziet: je kabels zijn dood.
Deze heb ik genoeg gezienOp maandag 15 april 2002 18:42 schreef EE-tweaker het volgende:
Voor het geval dat je de koperdraadjes ziet: je kabels zijn dood.
"cables rounden (ik heb de search gebruikt)"Je zoekactie naar 'rounden' leverde 31 resultaten op. Resultaten 1 - 31.
yeah right
check www.overklokkers.nl Staat ook een how to/guide
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ik had de link al gegevenOp maandag 15 april 2002 18:48 schreef ND het volgende:
Verwijderd
L E E SOp maandag 15 april 2002 18:48 schreef ND het volgende:
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()