Toon posts:

wat the neuk is dit ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik start op zegt hij bij het sjecken van de hd's checksom error ofzow wat is dit ik dus op f1 drukke en hij gaat door met opsterten restart hem en het gaat goed wat is happening to me

Verwijderd

Heb je hem uitgezet door de powercable eruit te trekken ? of heb je wat met je hardware gekloot ?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik duwde hem te ver ging de monitor en de powercable eruit en toen schrok ik me dood

Verwijderd

foutje in de bios-gegevens.
oplossing:
druk bij het starten zodra er komt te staan:
"press del to enter setup" (of zoiets) op delete, vervolgens "Save and exit", en dan gaat alles weer goed (hoop ik).

Succes

[update]
Typo
[/update]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb er nu gheen last meer van maar ik schrok ervan en ik wil graag weten hoe het kwam

Verwijderd

Neeh dat hoort zo is helemaal niet eng. Dan zet de pc alle instellingen in de BIOS terug naar de orginele setttings. En dan kan je kiezen F1 om deze instellingen te houden (teruggezette instellingen) of DEL om deze weer in te stellen hoe ze stonden ( meeste tweakers hebben dat anders staan, maar gwone instellingen voldoen meestal wel). Je hoeft niet geschokt te zijn, het blijft allemaal heel. :)

En idd als je daarna nog een keer opstart is het gewoon weg :) Zie het maar als een soort beveiliging van de BIOS.

Verwijderd

Topicstarter
thnx !
Pagina: 1