Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Het is gratis, maar je kan het ook kopen. Dan krijg je meestal meer cd's enzo.
Mandrake werkt uitsteken voor beginnende gebruikers. Ben er zelf ook een.
(maar ik werk met Red Hat 7.2, is ook wel leuk).
Jep, je kan Linux ernaast installeren.
Linux is gratis, maar boeken over linux, en cd's in het algemeen zijn niet gratis, en zo'n doos in de winkel, bevat meestal een paar boeken & cd's, bij RedHat & SuSE krijg je geloof ik zelfs 30 dagen support o.i.d., en dat betaal je uiteraard ook..Op maandag 15 april 2002 18:31 schreef Fireman het volgende:
Is dat nou gratis of niet? ik lees de eene keer ergens downloaden en en de winkel zie ik ook wel eens pakketjes liggen.
[topic=152316] voor je overige vragenIk heb gesearch maar heb verschillende en tegenstrijdige antwoorden gezien.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
als het gratis is, en dus legaal te downloaden, waar te downloaden? heb CHELLO met +/- = 175 KB/s dus dat moet kunnenOp maandag 15 april 2002 18:33 schreef MADG0BLIN het volgende:
Het is gratis, maar je kan het ook kopen. Dan krijg je meestal meer cd's enzo.
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Verwijderd
Fireman, als je nu eerst eens zelf wat aktie onderneemt 
[topic=319439]
[topic=163843]
Lees die eerst maar eens beide door. Bekijk vervolgens het zogenaamde "welke distro moet ik nemen" topic, dan moet je al een heel eind verder komen. Mocht ja dan nog niet weten welke distro je moet nemen, dan kun je in dat topic je vraag stellen.
Succes
[topic=319439]
[topic=163843]
Lees die eerst maar eens beide door. Bekijk vervolgens het zogenaamde "welke distro moet ik nemen" topic, dan moet je al een heel eind verder komen. Mocht ja dan nog niet weten welke distro je moet nemen, dan kun je in dat topic je vraag stellen.
Succes
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()