Mijn dealer kon de MSI niet leveren, nu leverden ze dit (duurder moederbord, maar leveren tegen zelfde prijs als MSI). Maar is die Abit wel vergelijkbaar, beter of slechter?
mijn msi doet het perfect... maar volgens mij is de abit zeker ook niet slecht....
ik dacht dat er speciale overclock optie opzaten... heb het zelf nog niet gebruiktmaar overklokken is lastig.
Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52
Overklokken word niet gedaan!
Verder heeft dit systeem onder andere:
Athlon XP 1700
Maxtor D740X 60Gb
512 MB DDR PC2100
Matrox Millenium G550
Abit blijft beter?
Verder heeft dit systeem onder andere:
Athlon XP 1700
Maxtor D740X 60Gb
512 MB DDR PC2100
Matrox Millenium G550
Abit blijft beter?
de abit overclockt veel beter, beide snel + erg stabiel
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Als ik het goed heb heeft de MSI USB 2.0 en de Abit NIET. Dat vind ik een belangrijk nadeel van de Abit (zo'n losse kaart kost toch weer 40 Euro).
In deze review worden de borden met elkaar vergeleken:
http://www.viahardware.com/kr7a_1.shtm
In deze review worden de borden met elkaar vergeleken:
http://www.viahardware.com/kr7a_1.shtm
Maar ja moet ook onboard audio! Via PC Privé en zat al aan de max!
Is de Asus A7V333R misschien iets??
Is de Asus A7V333R misschien iets??
Verwijderd
KR7a ZONDER enige twijfel....
Snelste bord te koop op dit moment...super veel OC-opties..gewoon een top bordje.
Snelste bord te koop op dit moment...super veel OC-opties..gewoon een top bordje.
en denk je dat je dat ooit gaat gebruiken?Op maandag 15 april 2002 18:40 schreef Multipla het volgende:
/me heeft die MSI
ik heb hem gekocht om usb 2.0 ,dat heeft die abit niet.
Heb me een hele poos verdiept in KT266A moederborden. MSI leek zeer mooi bordje, toekomstgerichte features (USB 2.0). Toch maar voor Abit gekozen, omdat het sneller en stabieler is en beter met standby's kan om gaan (kan me niet alles meer herinneren, stond een keer een test in de Duitse c't). Draait nu als een zonnetje. Denk niet dat je USB 2.0 mist. Kwaliteit onboard audio is ook niet zo best bij MSI als ik het nog goed herinner...
Pagina: 1