ik zag op internet een leuk setje speakers staan, (Trust Soundwave 1000P Speakers) dus mijn vraag komt er mooi geluid uit en leker veel bass
Tja, ik heb dat setje vorige week gekocht.
Verwacht er maar niet te veel van. Er komt bijna geen geluid uit.
Ik heb ze gewoon als extra setje erbij en dan gaat het nog wel.
Maar als je dit alleen wil gaan gebruiken, kijk dan nog maar even verder, want echt veel bas zit er niet in, en het allemaal heel licht spul.
Verwacht er maar niet te veel van. Er komt bijna geen geluid uit.
Ik heb ze gewoon als extra setje erbij en dan gaat het nog wel.
Maar als je dit alleen wil gaan gebruiken, kijk dan nog maar even verder, want echt veel bas zit er niet in, en het allemaal heel licht spul.
Ik verkoop dagelijks van die meuk
, kan het je echt afraden!! Koop liever een goedkoop setje van Philips ofzo, deze hebben een veel beter geluidskwaliteit.
Verwijderd
Moet je zien wat Trust er over zegt
Leuke marketing-truc om te zeggen dat dit setje 1000 Watt geeft (pmpo)
Vooral die 'uitstekende diepe bas'.Krachtige subwoofer luidsprekerset met een output van 1000 Watt
Uitstekende instelbare diepe bas die wordt geleverd door afzonderlijke subwoofer
Verticale basreflectie om u bij spelletjes de meest realistische geluidseffecten te geven
3D-soundschakelaar voor realistischer geluidsbeleving
Compact Hi-Power technologie voor indrukwekkende geluidsweergave
Artikelnummer: 12616
Leuke marketing-truc om te zeggen dat dit setje 1000 Watt geeft (pmpo)
Zou ik zeker doen. De geluidskwaliteit van die Trustspeakers zuigt idd. Maar voor zo'n laag bedrag kan je natuurlijk ook niet te veel verwachten.Op dinsdag 16 april 2002 20:10 schreef desultan het volgende:
nou mensen bedankt voor alles, dus TRUST ZUIGT
ik ga wel iets van philips halen ofzo
Je bent wel heel erg makkelijk te beinvloeden heh ? Zal wel komen door je leeftijd. Maar ga eens naar Vobis ofzo, daar hebben ze setjes staan, die je dus in de winkel kunt beluisteren.Op dinsdag 16 april 2002 20:10 schreef desultan het volgende:
nou mensen bedankt voor alles, dus TRUST ZUIGT
ik ga wel iets van philips halen ofzo
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
nee hoor in ben niet makkelijk te beinvloeden maar ik hoor overal dat trust zuigt dus d8 ik ff ik zal het hier maar eventjes vragen.
whahah bij dixons vroeg ik
ik:en hoe zit het met de kwaliteit en de bass
verkoper: het is een prima setjes boxen
ik: oh, en met de bass
en de verkoper liep toen weg, dus toen wist ik het al, maarja toch ff vragen.
whahah bij dixons vroeg ik
ik:en hoe zit het met de kwaliteit en de bass
verkoper: het is een prima setjes boxen
ik: oh, en met de bass
en de verkoper liep toen weg, dus toen wist ik het al, maarja toch ff vragen.
Op woensdag 17 april 2002 14:37 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg makkelijk te beinvloeden heh ? Zal wel komen door je leeftijd. Maar ga eens naar Vobis ofzo, daar hebben ze setjes staan, die je dus in de winkel kunt beluisteren.
Pagina: 1