Ik zit allang bij slashdot... wij gaan jullie kont schoppen.. muhahahah
Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.
Naar /. gaan is wel zon beetje de enigste manier om AT niet op 1 te laten komen...
ow.. moet AT dan op 1 komen.. naja.. dan gaat ik naar anand toe...
leuk hoor.. dwars liggen
leuk hoor.. dwars liggen
Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.
Als wij als DPC zo blijven doorassimileren dan halen we het wel. Voorwaarde is wel dat de aandacht niet verslapt en dat er niet begonnen wordt met OGR, hoe leuk dat misschien ook mag zijn... en hoe slecht DPC het bij OGR ook wel niet doet... etc etc...
Dat boeit allemaal niet; het is RC5 winnen of helemaal niks winnen...
Dat boeit allemaal niet; het is RC5 winnen of helemaal niks winnen...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
En ik sluit me aan bij DSmartie en Mr_Atheist.
Virussen? Scan ze hier!
Ik sluit helemaal nix
Ik wil gewoon RC5 winnen!!
Maarre.. DSmarty.. 2 projecten waar we nix presteren???
Als een kwart van DPC OGR zou gaan doen zouden we nog steeds RULEN in de dailies

Het zou alleen veel te lang duren voor we A/T. hebben ingehaald
Maarre.. DSmarty.. 2 projecten waar we nix presteren???
Als een kwart van DPC OGR zou gaan doen zouden we nog steeds RULEN in de dailies
Het zou alleen veel te lang duren voor we A/T. hebben ingehaald
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Verwijderd
Het enige wat ik nog aan wil sluiten is een extra computer die RC5 gras staat te vreten en anders niets.
Verwijderd
en ik kom er na 91 dagen achter dat ik loos stond te grazen en heb dus DPC gisteren 25k
bezorgt, en er komen er nog 10k aan eind deze week , verder sluit ik me aan bij de laatste die zich aansloot bij degene die zich daarvoor weer heeft aangesloten bij de vorige die wel een goed punt had.
btw scsi rulez for your cow.....
bezorgt, en er komen er nog 10k aan eind deze week , verder sluit ik me aan bij de laatste die zich aansloot bij degene die zich daarvoor weer heeft aangesloten bij de vorige die wel een goed punt had.
btw scsi rulez for your cow.....
daar sluit ik me helemaal op aan
Pagina: 1