Toon posts:

TV aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een mp3-servertje en wil dat op de tv aansluiten, omdat me dat een monitor scheelt en hij toch in de buurt staat. Kwaliteit van het beeld is dus niet zo belangrijk. Wat is de goedkoopste oplossing? Bestaan er verloopkabeltjes van VGA naar scart of tv? Of moet ik een videokaart kopen? Het is overigens een oude pc, zonder AGP.

Dank,

Dirk-Jan

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kan denk ik voor weinig wel een PCI videokaart kopen met TV-out, daarmee kan je via wat kabels (composite of SVideo) je TV aansluiten op je PC.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Er bestaan geen verloopkabeltjes voor. Je moet een videokaart met TV-out hebben of iets als de Trust Televiewer. Het gaat wel een paar centen kosten, 100 euro ofzo.

Verwijderd

tip:
[topic=309815]

• johu
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-01-2024
Op maandag 15 april 2002 18:05 schreef polaris het volgende:
Er bestaan geen verloopkabeltjes voor. Je moet een videokaart met TV-out hebben of iets als de Trust Televiewer. Het gaat wel een paar centen kosten, 100 euro ofzo.
Als je een videokaart met tv-out (gele tulp stekker aansluiting) hebt, kun je die met een verloop stukje (tulp -> scart) wel degelijk aansluiten op je tv scart ingang (als je die (vrij) hebt tenminste)

Verwijderd

Je kan voor bijna nix een oud kaartje kopen, zolang er een TV-out op zit is het goed, als je het toch alleen voor mp3's gebruikt. Als je ook DivX en DVD kijkt kan je beter een radeon ofzo kopen. Ik zou ff wat 2ehands site checken, of V&A natuurlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
OK, ik ga wel een kaartje zoeken. Bedankt voor de hulp iedereen!
Pagina: 1