Toon posts:

pc kast zwart gemaakt almost done :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hier een paar pic's. De voorkant wordt ook nog verandert waarschijn een doodshoofd of plasma disc of zo :P Hij glimt echt prachtig :9 Alleen de bovenkant moet ik nog verfeven en natuurlijk nog even de witte plekjes bijtippen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1653665179
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1626469096
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2224838333

jammer genoeg zie je de glans niet goed op de foto :'(

Verwijderd

1. stikkers :?
2. wat is dat zwart witte onderaan je kast :?
3. bovenkant nog :?

verder nais :)
Op maandag 15 april 2002 18:02 schreef Crazy_Casemod het volgende:
3 woorden..........
damn wat lelijk
je haalt da woorden uit m'n kont.. soz master!

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 11:31
3 woorden..........

damn wat lelijk

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

niet afgewerkt...

Samen staan we sterk!

• StarTAC
  • Laatst online: 12-05-2025
Wat moet die stomme codegen sticker op de voorkant?

iRacing Profiel

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 18:04 schreef StarTAC het volgende:
waarschijnlijk van z'n voeding

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 18:04 schreef StarTAC het volgende:
dies gaaf man :P dat witte ding daar zat me powerknop :) maar daar komt een fannetje omringt door ledjes :) En voor de anderen reageer eens normaal :(

Verwijderd

uhh.. en verder? ....

Verwijderd

Sorry, maar die stickers vind ik niet erg mooi. verder isie wel mooi zwart :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 18:03 schreef IkBenAlles het volgende:
niet afgewerkt...
zoals?

1) boven kant ja die ga ik nog doen
2) fan voorin en aan de zijkant oke
3) bijtippen

LEES EENS ! "almost"

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 18:07 schreef daan123 het volgende:
Sorry, maar die stickers vind ik niet erg mooi. verder isie wel mooi zwart :)
dan haal die codegen wel weg :P

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:58
dat reageren zo zal wel door die gp stikker komen :o

https://wren.co/join/Devian

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Damn! Dit alles heb je zeker in een uurtje gedaan? JAmmer man! als je er nou iet meer aandacht en iets secuurder had gewerkt, dan was het misschien een beetje in de richting van mooi gegaan Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/sad/bigcry.gif

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:25
netjes, maar persoonlijk vind ik het wel een beetje eentonig. Ga je nog ergens een variatie aanbrengen (knalgele CDROM >:) )?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 18:09 schreef Devian het volgende:
dat reageren zo zal wel door die gp stikker komen :o
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2908265856zonder die !!?!?!?%&#*^!(!! :P sticker :P

edit:
zoals je ziet moet ik nog een laagje aanbrengen :D

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Trouwens, wat hangt er voor draadje bij die vage kop beneden aan de voorkant van je case??? Asl dat je kabel is van je powerswitch, waar zit de powerswitch dan ergens?!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 18:13 schreef MauriX het volgende:
Trouwens, wat hangt er voor draadje bij die vage kop beneden aan de voorkant van je case??? Asl dat je kabel is van je powerswitch, waar zit de powerswitch dan ergens?!
dat is voor me powerswitch moet ik nog even een knopjes voor boren :+ maar in dat lelijke stuk komt een prachtig blowholletje :o

Verwijderd

Sorry maar hij is niet bepaalt mooi anders geef me je e-mail dan geef ik je wat inspiratie. (kaia@home.nl)

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Sorry, maar ik vind het lelijk...Echt een pauper kastje geworden... |:(

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 14:08

Atmoz

Techno!!

Ik weet het niet. Soms denk ik dat mensen ons voor de gek houden met hun casemod. Dan denk ik dat ze hem binnen 10 minuten gemod hebben, en dat ze die dan online gaan zetten, en ons gaan uitlachen als wij :9~ en :9 reacties geven. Terwijl ze zelf weten dat het nergens op slaat. Dat zeg ik niet speciaal voor deze mod, maar gewoon in het algemeen. Het viel me namelijk al langer op. In het begin toen ik hier kwam waren er erg mooie mods in de topic's maar nu ik hier toch al wat langer zit, begin ik me toch soms af te vragen waarmee we SOMS van doen hebben. Zie nu maar weer die topic met die kapot-maak-mod (dat zijn hele zielige mensen zonder vriendin/vrouw dan dan zo aan aandacht komen. Gelukkig komt dat hier niet zo vaak voor, maar alleen in Amerika ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 18:20 schreef atmoz het volgende:
Ik weet het niet. Soms denk ik dat mensen ons voor de gek houden met hun casemod. Dan denk ik dat ze hem binnen 10 minuten gemod hebben, en dat ze die dan online gaan zetten, en ons gaan uitlachen als wij :9~ en :9 reacties geven. Terwijl ze zelf weten dat het nergens op slaat. Dat zeg ik niet speciaal voor deze mod, maar gewoon in het algemeen. Het viel me namelijk al langer op. In het begin toen ik hier kwam waren er erg mooie mods in de topic's maar nu ik hier toch al wat langer zit, begin ik me toch soms af te vragen waarmee we SOMS van doen hebben. Zie nu maar weer die topic met die kapot-maak-mod (dat zijn hele zielige mensen zonder vriendin/vrouw dan dan zo aan aandacht komen. Gelukkig komt dat hier niet zo vaak voor, maar alleen in Amerika ;)
hij wordt ook mooi :D geef me maar ideeen maste_3@HOTMAIL.COM (ook MSN) dan wordt het pas een echt mooie case :9

Verwijderd

ja euh zwart vind ik wel mooi .

daarvoor heb ik ook een zwarte gekocht
na 4 kasten gemod te hebben lol

maar ja niet om de maker te bekritiseren ,maar Corecrusher vind hem niet zo mooi .maar das mijn mening

maar daarintegen hij is ook niet klaar

dus post ff wat pics als je klaar bent :P

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:45
Sorry ik vind er echt geen reet aan. Zeer lelijk gespoten...het lijkt net alsof het zwart er nogsteeds van afdruipt. Je moet daar echt veel voor tijd voor nemen om dat te doen.

Ik vind ook dat mensen vaak iets een casemod noemen als het alleen geverfd is of iets dergelijks. Als je een casemod online zet moet je ook bedenken dat mensen het niet mooi kunnen vinden en dan moet je eenmaal tegen negatieve kritiek kunnen!

• Mephix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Zwart is altijd nais.. maar glanzend? nee sorry, niet mijn smaak. Je zegt ook nog in je post dat hij in het echt nog meer glanst..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 18:30 schreef -Fallout- het volgende:
Sorry ik vind er echt geen reet aan. Zeer lelijk gespoten...het lijkt net alsof het zwart er nogsteeds van afdruipt. Je moet daar echt veel voor tijd voor nemen om dat te doen.

Ik vind ook dat mensen vaak iets een casemod noemen als het alleen geverfd is of iets dergelijks. Als je een casemod online zet moet je ook bedenken dat mensen het niet mooi kunnen vinden en dan moet je eenmaal tegen negatieve kritiek kunnen!
me pa had nog een potje zwarte metaallak staan dat heb ik gebruikt :P was nog gratis ook ;)

• Mephix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Op maandag 15 april 2002 18:30 schreef -Fallout- het volgende:

Kritiek kan ie ook wel hebben, de manier waarop niet denk ik. Kan me er wel wat bij voorstellen. Zeg dan op een nette manier dat je hem niet mooi vind en geef ook aan wat er mis mee is in jouw ogen. Dus niet zoals een paar mensen hierboven.. daar schiet niemand wat mee op.

• n00b | IA
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

die kast heb ik ook :P

nice mod

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Verwijderd

is leuk gelukt, zeker gezien je t geverfd heb en niet gespoten.

op naar de volgende.

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

He, als jij hem mooi vind > prachtig toch, tis jouw feestje!

p.s. Ik vind er persoonlijk trouwens geen F*** aan!

• Freezer|IA
  • Laatst online: 08-06-2024
dat is echt wel een frikking mooie case, ga mn eigen case ook nog een keer modden... keep on the good work ..

Verwijderd

zwart is whijs :) ik wilde die van mij ook modden oo pardon verven of spuiten maar hij staat altijd open dus heeft weinig zin.... nou ja ik vind hem in ieder geval mooier dan de standaard goedkope rotbakkast

Verwijderd

Topicstarter
blow hole is ready :z
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3131493953

Verwijderd

Je bent op weg om een goede mod te maken, tot nu toe ziet het er wel aardig uit. Ik moet trouwens ff kwijt dat ik mij voor sommige mede GoT'ers schaam, als ik zie hoe 'afgetrapt' zij reageren op iemands creatie. Als je het lelijk vind, zeg dan ook, wat er lelijk aan is, zodat hij het zelf ook kan veranderen. En als je scheit hebt aan mijn woorden, flame me dan maar een eind weg, alsof ik daar mee zit >:).
Pagina: 1